1 jaar min 1 dag


En weer is het zondagavond. Verleden jaar zondagavond (morgen precies een jaar geleden) stierf Leo om kwart voor tien’s avonds.. En hoewel het echt goed met me gaat, ben ik vanavond erg sentimenteel. Ik heb zitten huilen bij zo’n vreselijk draak van een chickflic vanavond, alleen maar omdat het dochterje van de koning vertelde dat ze haar overleden vader zo miste en net weer toen ik al jullie commentaren weer eens doorlas…….. Ik schrijf binnenkort een  echt logje, beloofd!

16 Reacties op “1 jaar min 1 dag

  1. Lieve Jan, chickflicks zijn daar soms juist heel goed voor! Hartje hartje hartje hartje en knuffels en veel liefs van mij.

  2. Logjes zijn zoals ze zijn. Het leven is zoals het is met veel tranen soms ook al gaat het goed.

    Warme groet,

    Dorothé

  3. Soms doen die chickflicks ook net deugd om de tranen te triggeren. Dikke knuffel lieverd w

  4. Fijn om iets van je te lezen.
    De pijn slijt iets,het gemis niet,denk aan je ❤ ❤

  5. Wow, alweer 1 jaar geleden! Sterkte!

  6. Heel veel sterkte 💞

  7. Ach lieverd toch … dikke knuffel.

  8. Een jaar min één dag, is vandaag dus een jaar. Lieve Janneke, ik denk aan je, liefs en sterkte!

  9. Fijn om weer wat van je te lezen en ook goed om te horen dat het goed met je gaat. Maar dat neemt het gemis en verdriet natuurlijk niet weg, Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd. Groetjes van Annemarie

  10. Huilen kan soms helend werken, heel veel sterkte gewenst!

  11. Heel veel sterkte gewenst! Ik zie weer uit naar je blogjes.

  12. Dag Janneke, fijn om te lezen dat het goed met je gaat. De afgelopen 14 maanden waren vast vaak moeiljk en emotioneel voor je. Woon je nog met het gezin van je dochter? Dat geeft dan wel reuring, met 4 (klein-)kinders

Plaats een reactie