Leo is overleden


leo-is-overleden

Mijn hart huilt

92 Reacties op “Leo is overleden

  1. Ik wens jou en je familie heel veel sterkte om dit verlies een plek te geven.

    Condolerende groet,

  2. Och lieverd,wat erg,ik geef je een knuf,en wens je moed,kracht,en sterkte bij dit grote verlies te kunnen dragen!
    Leo, Descansa in Paz
    Leo,rust in Vrede
    Lieve familie,vrienden,ik wens jullie alle kracht,moed om dit grote verlies te dragen
    Lieve groet
    Paula

  3. Lieve Janneke,
    Wat verdrietig voor je en voor jullie allemaal. Zo’n intensieve periode …wat zal het straks stil zijn. Wat zal je hem gaan missen.je hebt wel lieve mensen om je heen.Ik ga je opzoeken als de eerste drukte achter de rug is.
    Ik zet de kaarsjes voor jullie aan en voor Leo…
    Liefs

    Miriam

  4. We branden een kaarsje voor jou en Leo. Een hele verdrietige Luit en Nel

  5. Ach mijn lieve nederzweedse bijmoeder en vriendin, ik wou dat ik daar was! mijn hart huilt ook (en mijn ogen)

  6. Lieve Janneke , wat een verdriet ! De vader van het grote gezin . De mooie foto’s die pas voorbij kwamen . Heel veel sterkte voor jullie allemaal .

  7. Oh Janneke…. Als het moment dan daar is, is het toch enorm schrikken en enorm groot. Ik wens je veel kracht. Je gezamenlijke herinneringen zitten in je. Die gaan nooit meer weg. Ik denk aan je…

  8. My hearts and prayers go out to you and your family Janneke. May God gives you peace and acceptance in all of this. My warmest and kindest condolences. With love.

  9. Gecondoleerd met dit grote verlies, lieve groet

  10. Lieve Janneke, wat een verdriet om Leo te moeten missen. Heel veel kracht, sterkte en bovenal Gods nabijheid in deze moeilijke tijd. We denken aan jou, je kinderen en kleinkinderen in ons gebed. Dikke kus, Ria en Piet

  11. Mijn hart huilt met je mee, gecondoleerd en veel sterkte voor de komende dagen en tijd, lieve groet

  12. Ah Janneke, ik wens je alle kracht toe die je nodig hebt. We kennen elkaar niet maar toch…. Liefs, Inge

  13. Gecondoleerd met dit grote verlies! Veel kracht en moed wens ik je toe. Ben maar een meelezer maar leef met je mee!

  14. Lieve Janneke, van harte gecondoleerd van Willem, Reinier en mij. We zijn in gedachten bij je. Heel veel sterkte en moed in de komende tijd, ook voor jullie uitgebreide nageslacht!
    Liefs,
    Evelyn

  15. Lieve Janneke, ik leef met je mee,met dit intens verdriet.
    Ik wens je alle kracht en moed toe om deze periode van je leven door te staan.
    Ook mijn medeleven aan jouw kinderen en kleinkinderen .

  16. Gecontroleerd. Lieve Janneke en familie, mijn hart gaat uit naar jullie. De foto van jullie allemaal was zo mooi laatst. Leo heeft veel gedaan en betekend in zijn leven. Dat is te zien op de foto. Maar ook in zijn werk. Dankbaar voor dat. Natuurlijk alle liefs en sterkte voor jullie gewenst. Stort krammas van ons. Xxx

  17. Ketil en Cynthia

  18. Gecondoleerd met het overlijden van Leo. Hij is nu over het lijden heen, maar wat een groot verdriet en gemis! Ik wens jou en de kinderen en kleinkinderen heel veel sterkte.

  19. Wat erg Janneke, mijn welgemeende condoléances voor jou en de (klein-)kinderen! Je hebt heel goed voor hem gezorgd. Veel sterkte!

  20. Gecondoleerd met het het overlijden van Leo.Veel sterkte voor nu en de komende tijd.

  21. Gecondoleerd.

  22. Lieve Janneke, onze deelneming, een dikke kus voor jou, je hebt Leo zo geweldig bijgestaan. Veel liefs Marianne en Nico

  23. Hallo Janneke Ook al lees ik je blogs af en toe gecondoleerd met
    het overlijden van je man. Veel sterkte voor jou en je kinderen.

  24. Wat een intens verdiet! Het leven is niet eerlijk.Heel veel sterkte.

  25. Heel veel sterkte met dit enorme verlies.

  26. Wij hebben elkaar een keer kort ontmoet en gesproken…..
    Gecondoleerd Janneke met dit grote verlies, sterkte voor jou en je gezin.
    Yvonne.

  27. Kära Janneke, en stor styrkekram för dig, ❤️

  28. Gecondoleerd Janneke. Wat een verdriet.
    Heel veel sterkte en Gods nabijheid toegewenst.

  29. Lieve Janneke, wat verdrietig… ik wens je heel veel sterkte en warmte.
    Straks brand ik een kaarsje voor jullie.

  30. Stor klem. hilsen Annemie fra Norge

  31. Gecondoleerd met het grote verlies. Ik hoop dat Leo rustig heeft mogen gaan. Heel veel sterkte voor jou en alle andere naasten, ik brand een kaarsje voor jullie.

  32. Lieverd, woorden schieten tekort voor dit intense verdriet… Ik sla mijn armen stijf om je heen en huil met je mee…. Hele dikke knuffel van mij Xxx

  33. Och Janneke, wat een verdriet. Een heel goede tijd gewenst nu, vol troostende woorden, lieve mensen om je heen, bemoediging en verdriet dat op een of andere manier ook goed is.

  34. Van harte gecondoleerd en veel sterkte! Misschien zit hij naast Leonard Cohen en zingt een Halleluja….Heel veel groeten van een blog-maatje.

  35. Julia van Lievenoogen

    Van harte gecondoleerd en veel kracht .

  36. Gecondoleerd met dit grote verlies en heel veel sterkte de komende tijd .

  37. Wat een versrietig bericht. Gecondoleerd en veel sterkte toegewenst.

  38. Och Janneke, wat verdrietig. Dank je wel dat je Leo al die jaren op je blog met ons/me hebt willen delen. Sterkte.

  39. Lieve Janneke, gecondoleerd. Veel sterkte de komende tijd.
    Louisa

  40. Hoi Janneke,
    Gecondoleerd, ook voor jullie kinderen. Wat verdrietig. Een troost kan zijn, dat Leo niet echt weg is: hij zit in alle mensen die hem gekend hebben, vooral in jou en de kinderen en kleinkinderen. Ook op alle terreinen waar hij actief geweest is, zal zijn invloed doorgaan…de welbekende steen in de vijver. En wat mooi, dat jullie een goed leven hebben gehad samen en dat je zo goed voor hem hebt kunnen zorgen. En dat jullie samen nog even in jullie nieuwe huis gewoond hebben. Dat maakt je verdriet er nu niet minder om. “Zorg goed voor jezelf”, zeggen we dan, maar soms weet je niet hoe je dat doen moet. Maar ik begrijp, dat er allemaal lieve mensen om je heen zijn, die je daar bij gaan helpen.
    Liefs en heel veel sterkte,
    Bartje.

  41. So sorry to hear the news about your husband. May god bless, comfort and strengthen you and your family during this difficult time.

    Anne den Dulk

  42. Je weet dat het er aan zit te komen en dan toch schrikken van dit trieste nieuws.
    Lieve mevrouw Baasbraal, heel veel sterkte en warmte.

    Wendy

  43. Wat ontzettend verdrietig Janneke. Gecondoleerd, ook namens Wouter.

  44. heel veel sterkte!
    hartelijke groet
    Roelien

  45. Lieve Janneke en kinderen,wat een verlies! Voor de komende tijd veel sterkte, koester de herinneringen aan Leo en laat deze gedachten in de loop van de tijd het verdriet verzachten.
    Dank je wel voor je blog waardoor we met jullie konden meeleven.
    Lieve, lieve groet,
    Marion

  46. Lieve Janneke,

    Woorden schieten tekort maar ik wil je toch laten weten dat ik aan jullie denk. Heel veel liefde, kracht en warmte voor jou en de jouwen!

  47. Lieve Janneke wat erg en wat snel toch nog zo ineens.

    Ik wou dat ik wat kon doen… ik geef je een paar woorden door die mij eens troost boden maar eigenlijk helpt niks denk ik.

    ‘Leven is eeuwig en liefde is onsterfelijk
    de dood is slechts een horizon
    en een horizon is niets
    dan een grens aan ons gezichtsvermogen’

    Een kaarsje brand en ik hoop dat jij en de familie goed afscheid van Leo kunnen nemen.

    Warme groet,

    Dorothé

  48. Gecondorleerd, heel veel sterkte de komende tijd..

  49. Ik ben ook maar een mee-lezer en was zo onder de indruk van jullie liefde en saamhorigheid. Ik hoop dat de mooie herinneringen die je aan Leo hebt je een beetje troost kunnen bieden. Heel veel sterkte, ook voor je kinderen en kleinkinderen. Lieve groet, Annemarie

  50. gecondoleerd , en voor de komende tijd heel veel sterkte

  51. Gecondoleerd, wil u en uw familie heel veel sterkte wensen de komende tijd.

  52. De strijd verloren, een dapper gevecht geleverd. Wat ontzettend verdrietig lieve Janneke. Sterkte voor de komende moeilijke dagen en voor alle dagen daarna.

  53. Janneke, gecondoleerd met dit verlies. Heel veel sterkte voor jou en je naasten

  54. Janneke, wat een pijn en verdriet …. ik voel met je mee. Leo zal altijd bij je blijven, alleen niet zoals je het gewend bent. Heel veel sterkte, meis!!!

  55. Ach lieve Janneke en familie, wat ongelooflijk verdrietig. Heel, heel veel sterkte en een dikke knuffel.

    Those we love don’t go away;
    They walk beside us every day.

    Unseen, unheard but always near.
    Sill loved, still missed, and very dear.

  56. stella van de weijgert

    lieve janneke,
    gecondoleerd met het overlijden van leo, ik wens jou en je gezin veel kracht en sterkte toe!
    veel liefs,stella

  57. Heel veel sterkte toegewenst. Elk afscheid is een geboorte van een herinnering. Ik wens jou en je gezin dan ook heel veel mooie en bijzondere herinneringen toe. Aan de verhalen van de afgelopen jaren denkende denk ik dat dit absoluut moet lukken.

  58. Er is al zoveel gezegd door alle andere dat ik er niet veel meer aan toe te voegen heb.
    Ik wens jou Janneke, je gezin en verdere familie heel veel sterkte de komende zware dagen. Ik hoop dat jullie dit verlies een plekje kunnen geven en door kunnen gaan in het leven zonder Leo maar met heel veel lieve en warme herinneringen aan hem.
    Stor kram,
    Lia

  59. Janneke en je kinderen veel sterkte en ik zie jullie op crematie, Hans

  60. Beste Janneke, kinderen en kleinkinderen van Leo. Ik heb net het bericht gekregen van het overlijden van Leo. Ook voor mij, op grote afstand zowel in tijd als in ruimte, is het een schok. Ik wens jullie heel veel sterkte, voor de komende dagen en voor daarna. Probeer kracht te putten uit het idee dat Leo in gedachten altijd bij jullie zal blijven. En dat hij een mooi en goed mens was, een voorrecht om hem te hebben gekend. Sterkte, Hans

  61. Mijn hart huilt met jou mee…
    Kracht, troost, sterkte gewenst en alles wat nodig is.
    In gedachte ben ik bij jou en je gezin.
    Teunie

  62. Lieve Janneke en familie,
    Gecondoleeerd. Kracht en heel veel sterkte toegewenst voor jullie allemaal.
    Lilian

  63. Beste Janneke en familie, Het komt altijd te vroeg. Gecondoleerd. Sterkte in de tijd, die komen gaat. MiekeR

  64. Gecondoleerd en heel veel sterkte voor u en uw familie!
    Janine

  65. Heel veel sterkte en kracht……

  66. Chaya Herrebrugh-Wachtmeester

    Lieve Janneke,
    Al een paar jaar lees ik anoniem mee op je blog, zo eens in de maand kom ik en leef / lees mee.
    Mijn oprechte deelneming in deze moeilijke tijd. Neem de tijd om te rouwen. Neem de tijd voor jezelf.
    Lieve groet, Chaya

  67. Heel veel sterkte allemaal 😦

  68. Lieve Janneke,er is een kracht die draagt!
    Heel veel sterkte!

  69. Toch nog zo snel. Wat een immens verdriet om je maatje te missen. Liefde en licht voor jou en je naasten.

  70. We denken aan je, in stilte. Ik sla mijn armen om je heen, meer kunnen we op dit moment niet.
    Gecondoleerd voor jou en de jouwen. Wij wensen jullie allen een hele mooie afscheidsbijeenkomst, met veel warme herinneringen toe.
    J. en P.

  71. Gecondoleerd en heel veel sterkte Janneke, kinderen en kleinkinderen. Gods dichte nabijheid toegebeden in dit grote verdriet.

  72. Wat snel en wat zullen jullie hem missen. Heel veel sterkte de komende tijd.

  73. Soms zijn er zulke oneerlijke dingen in het leven dat we ons beginnen af te vragen waarom dat allemaal moet gebeuren. Ik snap het soms ook niet…
    Wel snap ik het enorme verdriet dat dit overlijden met zich mee brengt; wellicht niet nu maar zeker wel later. Lieve Janneke, ik wens jou en je lieve kinderen en kleinkinderen heel veel kracht en sterkte de komende tijd.
    Veel liefs van ons…
    Claudine

  74. Heel veel sterkte en Troost toegewenst.

  75. Lieve Janneke,

    Ik wens je heel veel sterkte en kracht met dit grote verlies. Lieve Leo rust zacht.
    Gecondoleerd.
    Een hele warme en verdrietige groet,
    Marleen en Juan

  76. Lieve Janneke, kinderen en kleinkinderen,
    Heel veel sterkte, nú, straks, later.
    Lieve Leo, rust zacht en een goede reis.
    Soms kan het leven zo oneerlijk zijn.
    Een lieve en hartelijke groet voor jullie allemaal.
    Ruth

  77. Lieve Janneke, heel veel kracht, heel veel sterkte. Wat is het snel gegaan. Ik steek voor jullie en Leo een kaarsje aan. Kus.

  78. Gecondoleerd. Voor de hele familie. Las het nu pas…
    Sterkte de komende tijd!

  79. Gecondoleerd met dit grote verlies en sterkte bij alles wat komen gaat.

    Jenny.

  80. Och Janneke, wat verschrikkelijk verdrietig. Mag ik je meegeven wat wij op het bedankkaartje na mijn moeders overlijden gezet hebben?
    Dan
    alleen herinnering te zijn
    een glimlach op de lippen
    en verder leven in de harten
    van wie mij hebben liefgehad
    Sterkte en moed gewenst
    Astrid

  81. Gecondoleerd en heel erg veel sterkte,

  82. van harte gecondoleerd Janneke en familie.
    Heel bevel sterkte.

    Wilma

  83. Lieve Janneke, ik ben lang niet meer op je blog geweest en schrik hier erg van. Ik wens je heel veel sterkte en kracht om dit verlies te dragen. Ik weet wat je voelt, je partner verliezen die zoveel jaren je beste vriend is geweest is zo ingrijpend. Maar je bent sterk en je hebt de kinderen die om je heen zullen staan.

  84. Lieve allemaal. Heel erg bedankt voor jullie reacties. Het is een cliché, maar zoiets sterkt je echt. Ondertussen gaat het heel aardig met mij. Ik probeer een mengsel van thuiszitten en cocoonen en erop uit gaan. Ik probeer iedere dag te bewegen, iedere dag buiten te komen en – gedoseerd – menselijk contact te hebben. Tot mijn verbazing voelde ik me vanaf het begin heel erg vertrouwd en thuis in dit, ons nieuwe huisje. De grote klap komt waarschijnlijk nog als het echt tot me doordringt dat dit niet een van Leo’s buitenlandse reizen is of een van mijn vele Neerlandse reisjes naar de kinderen……..

  85. Ha Janneke,

    Wat goed om te horen, dat het heel aardig met je gaat! Jullie hebben wel samen naar deze moeilijke situatie toe kunnen leven, dat kan ook schelen voor de acceptatie, dat het nu eenmaal zo is.
    Fijn, dat je je zo thuis voelt in je nieuwe huis. Als je een beetje leuke buren hebt, gaat dat zo blijven. Ik heb nu al 10 jaar mijn “nieuwe” (maar heel oude) huisje. Het paste mij vanaf het begin als een jas en ik vind het nog steeds heerlijk. Ik hóór hier, zo voelt het. Ik hoop voor jou hetzelfde.
    Je houdt je kranig. Straks wordt het voorjaar, kan je fijn je tuin in.

    Sterkte en hartelijke groeten,

    Bartje.

  86. Goed dat je je niet afsluit. Toen mijn man nu bijna drie jaar geleden onverwacht overleed aan een hartstilstand. Heb ik na een tijd van rouw een heel nieuw ritme voor mezelf gevonden. Iedere dag iets waarbij ik andere mensen ontmoet . Ik wil me niet te afhankelijk van mijn kinderen opstellen.
    Goed dat je je thuis voelt in je nieuwe huis. En het is normaal dat je soms denkt dat Leo op reis is en op een dag weet huis zal komen. Al weet je natuurlijk wel dat dit niet zo is. Nu nog heb ik zelf af en toe ’s avonds, als een autoportier dichtslaat, het gevoel dat mijn man zo het tuinpad op zal komen.

    • Ja, en bij jouw man ging het verschrikkelijk plotseling, dat is ook anders. In feite heb ik al ruim twee jaar gerouwd toen Leo nog leefde. Het laatste half jaar was het duidelijk dat hij het niet ging redden……

  87. Huil elke traan die voortkomt uit je huilend hart. Ze vertellen je hoe gehecht jullie aan elkaar waren. Ik wens je heel veel sterkte met het dragen van dit verlies.

    Johanna

  88. Ik kom al een hele poos zo nu en dan even bijlezen bij je. Ben niet echt een reageerder. Maar voor dit vreselijke bericht kom ik uiteraard even onder mijn steen vandaan.

    Gecondoleerd met Leo. Ik wens je heel veel sterkte toe. En kracht.

  89. En weer is het zondagavond.Veleden jaar zondagavond (morgen precies een jaar geleden) stierf Leo om kwart voor tien’s avonds.. En hoewel het echt goed met me gaat, ben ik vanavond erg sentimenteel. Ik heb zitten huilen bij zo’n vreselijk draak van een chickflic vanavond, alleen maar omdat het dochterje van de koning vertelde dat ze haar overleden vader zo miste en net weer toen ik al jullie commentaren weer eens doorlas…….. Ik schrijf binnenkort een logje, beloofd!

Plaats een reactie