Rennend werkbezoek


DSC_0019DSC_0020DSC_0021

DSC_0023

Ze ging en ze kwam en nu gaan we de klk  en de bijkeuken opruimen! De klk is de ruimte achter de gastendouche die in de brochure toen we het huis kochten als klk stond aangegeven. Het bleek een afkorting voor kledkammare (kleedkamer, inloopkast). Wij zijn het altijd de klk blijven noemen…….

DSC_0024

DSC_0026

Foto’s van hoe het geworden is, volgen later.

9 Reacties op “Rennend werkbezoek

  1. Kijk nou eens! een bekend gezicht…goed bezig in alle opzichten!

  2. Pppfff ik heb ook zo een bende,en ik kom er niet uit….heb een best groot huis ( huur hoor) in Spanje,woon er alleen,ik heb een MSMA….Meses sin mi Amor relatie …maanden zonder mijn lief….tuurlijk heb ik dat niet zo gewild… Hersen infarct en andere omstandigheden…het niet meer kunnen rijden althans van die grote stukken. Noem maar op.
    En ik ben al zoooo heel lang gek met Spanje,we hadden graag zo samen echt oudt willen worden…nou dat zit er in in…
    Dus nu woon ik in Spanje in dat grote huis 3 kamers en twee badkamers…
    Maar slechts 2 hangkasten….en ik ben verslaafd…nee…aan breigaren,ik haak en brei alles wat los en vast zit….nou zou je zeggen koop je toch in Spanje …nou dat dacht ik ook…maar het is een touristisch oord dus geen gewone handwerk winkel te vinden😉 ja bij de Chinees …nee. Niet van het eten…maar die hebben hier een markt ontdekt waar je van alles kunt kopen…maar breigaren is er wel,maar niet naar mijn smaak….en nog eens knap duur!
    Nou heb ik dus dozen vol meegenomen uit NDL…en laatste keer dat ik in NDL was weer een berg….
    Maar heb geen ruimte om het op te bergen…nu gebruik ik dus daar de overige slaapkamers voor…maar het gaat niet zoals ik wil…berg alles in die vacuum zakken ( van de Action) die zijn goed en niet zo duur.maar ik doe er eeuwen over…heb wss ook nog last van rheuma..mijn lijf protesteert…nu dus elke dag een beetje!
    Maar ik las dat jij de klik al had opgeruimd nou ik durf er nog geen eens een foto van te maken…maar netjes zal het worden…moet wel voor dat de warmte er komt anders is het geen doen!
    We hebben best koude maand Maart hier hoor!
    Nou je bent op de hoogte
    Nog een fijne middag
    Groetjes
    Paula

  3. Fijn om Wendy in haar hardloop outfit bij jou te zien. De foto’s van de klk zie ik graag tegemoet.
    Ik wens jullie samen een mooie en opgeruimde tijd toe.

    Vriendelijke groet,

  4. Nou succes hoor!
    Hoe is het met Leo?
    xxxLydia

  5. Voor diegenen die geen Facebook hebben: Leo is THUIS! Ik mocht hem dinsdag zo maar meenemen. Zijn been wordt verbonden door de huisartsenpost en volgende week beslist de dermatoloog hoe verder.

  6. Kan Wendy eens langs komen? 😳😜

  7. Wat een heerlijke berichten na alle ellende. Leo thuis, Wendy rennend en helpend, stap voor stap op weg naar je verhuizing. Er zullen ongetwijfeld nog veel moeilijke dingen zijn maar dit nu biedt perspectief.

    Groetjes, ook aan Repel,

    Dorothé

  8. Oh wat fijn om te horen dat Leo thuis is, samen opruimen gaat altijd beter en is veel gezelliger. Hej då voor allé drie. Lekker om in Zweden te hardlopen he?

Geef een reactie

