Dàt dus!! (fotologje)


Dat je tuin zo groot is, datje gewoon fluitekruid kunt laten groeien zonder dat het allerlei andere planten verdrukt…
042

dat je op een vergeten stukje tuin kunt moezen
043

Dat je een plukbloemenveldje kan maken met een spannend paadje erdoorheen……….

033

en dat je dan dit

041

en dit
036

en dit
044
gewoon nog overhoudt! Dan heb ik de voortuin er nog niet eens opgezet met bloeiende seringen en riebes, met pioenrozen en papavers die op springen staan.
DÀT DUS!

25 Reacties op “Dàt dus!! (fotologje)

  1. Even snel een reactie!!!
    Ooooh ik zou zo weer komen logeren en lekker komen genieten!
    Ziet er allemaal weer goed uit. En ik zie dat je aardig bezig geweest ben.
    Mail je snel een update van hier.
    Liefs Lydia

  2. Waanzinnig!!!! Wat een mooie tuin! Ik hoop dat deze reactie wel aankomt, op de 1 of andere manier kan ik telkens niet reageren. Wel tekst intypen, maar als ik dan op verzenden druk, kieper ik terug naar mijn mailbox.

    Kram, en geniet van je tuin.
    Anna Marie

  3. O, maar ik zie nét zo groen als jou tuin ;-)).
    Liefs,Teunie

  4. Fijn dat je ons laat meegenieten van je tuin. Ben benieuwd wat je allemaal in je moestuin hebt.

    Groetjes,

    Dorothé

    • Ja, ik zal wel eens een update maken van mijn moesgebeuren. Ik heb ook moesplanten tussen de sierplanten staan als ze een beetje leuk zijn en ook mijn kruiden heb ik gewoon in de siertuin….

  5. Het is bijna als onze tuin, maar dan heel wat groter. Die van ons ziet er echter verwaarloosd uit, en die van jou ziet er gewoon hemels uit!

  6. ik ben best een beetje jaloers

  7. Wat een paradijs!

  8. ziet er mooi uit, het barst altijd in een keer los hé. Helaas het onkruid ook maar ook ik laat alle wilde bloemen gewoon groeien. Heb je geen last van onverwacht reeën bezoek bij je moesbakken? Fijn dat je weer schrijft, ik miste het echt . Groetjes Karin

    • Mijn moesbakken staan strategisch aan de kant van de buren die een grote hond hebben. Maar ik heb ook wel plantjes aan de andere kant gewoon tussen de sierplanten in. Ik vind b.v. sla tussen de donkergekleurde bloemen heel leuk staan. Maar – zoals gezegd- mijn moeslogje komt er nog aan. Vorig jaar hadden ze keurig mijn jonge courgetteplanten overal tussenuit gegeten, niks aan te doen. Zij wonen hier ook tenslotte….. Dit jaar was het eerste jaar dat de natuur zich meer geleidelijk ontwikkelde. We hadden niet zo’n strenge winter en geen sneeuw van betekenis.

  9. Wat een fantastische tuin, wat een rijkdom!

  10. Prachtig! Maar best veel werk, nietwaar?!

  11. Gaaf!! Ik zou graag weer langs willen komen. We hebben nog geen plannen, dus wie weet? Is het ‘klimpaadje’ trouwens nog begaanbaar?

    • Ik heb er gisteren nog naar gekeken! Er moet even met de wesp heteen en ander weggehaald worden, maar dan kan het weer gebruikt worden.
      Onze dochter komt twee weken met vier kinderen,dus dan wil ik het geopend hebben voor die tijd…. Leuk als jullie een paar dagen langskomen! Maar dat moet dan in augustus, juli zit vol……

  12. Mijn postzegeltuintje geeft mij ook al veel plezier.
    Maar jouw foto’s maken mij ook wel een klein beetje jaloers.

    Vriendelijke groet,

  13. en ineens wist ik het weer, baas-braal, ik zocht op het inernet een kipsalade.Op ” je bent een rechte rotterdammmer” had ik de naam van de zomer al eens gelezen. Inderdaad jullie zijn het. Leuk met de blog. ikzelf heb het altijd in nieuwsbriefvorm gegoten voor vrienden en kennissen. Inmiddels geen faceboek meer, dikwijls veel geneuzel. Heb nog geschreven mocht je langskomen in lessebo, dan hartelijk welkomen. ga de kipsalade maken, want daar ging het uiteindelijk om.

Geef een reactie

