Verrassing!!


Had ik het gisteren over dat de winter nu niet meer hoeft voor mij (klik en kijk in de commentaren) en had ik onderstaande foto genomen van de aller- allerlaatste sneeuw op ons terras….

002
Worden we vanmorgen wakker met SNEEUW! Er vielen enorme sneeuwvlokken uit de lucht van wel 2cm. in doorsnee. Nu ligt er dus weer een laagje en af en toe valt er een verdwaalde sneeuwvlok uit de lucht.
003

De sneeuw ligt nog prachtig op de takken...

De sneeuw ligt nog prachtig op de takken…


maar als je goed kijkt, begint het er al vanaf te druppelen: het dooit alweer

maar als je goed kijkt, begint het er al vanaf te druppelen: het dooit alweer


Eerlijk gezegd vind ik het toch wel weer mooi. Het zal wel snel weg zijn, volgens mij is het nu alweer boven nul. We gaan straks lekker wandelen, Leo en ik en genieten!
Ik ben eindelijk weer onder de 92 kilo, wat een strijd is dat toch altijd! Vorige keer bleef ik vier weken daarop hangen, deze keer ‘slechts’ drie weken… Ik zorg wel dat ik daar NOOIT meer boven kom zeg!

9 Reacties op “Verrassing!!

  1. En inderdaad is het weer een heel mooi gezicht die sneeuw. Maar op een gegeven ,moment wil je ook weer lekker genieten van de uitlopende bomen en de bolletjes die omhoogkomen.

    Kram Anna Marie

  2. Prachtige foto’s! En toi toi toi met ‘de strijd’. Dapper dat je hem aangaat voor het goede doel. Ik stuur positieve energie en warme groeten voor vrijdag.

    Dorothé

    • @ djaktief: De vijfentwintigste is volgende week dinsdag hoor! Maar evengoed bedankt. Je krijgt het met kerende post terug, al die positieve energie en warmte…..

  3. Goed zeg. En nu ook houden zo hoor.

  4. Manlef heft er ook moeite mee. Moeilijk. Je mag wel wat kg tjes opsturen hoor. Kan er geen onsje aan krijgen en dat is ook wel eens wat..
    Groet.
    Wilma

  5. Bij het zien van de eerste foto dacht ik “oh, in een bakje doen en in de vriezer bewaren, ECHTE SNEEUW”. Hier een zeldzaamheid deze winter (vooralsnog). Maar ja, als je de dag er na, heerlijk, vers krakende, helderwitte, nieuwe sneeuw krijgt, dan laat je dat natuurlijk. Wel genieten, al kan ik me voorstellen dat jullie het intussen wel een beetje zat zijn.

  6. de voorjaarskriebels nog maar even opschorten. Ziet er prachtig uit trouwens.

Geef een reactie

