foeballuh!!!!!


Overmorgen is in Växjö (spreek uit: Weckcheu) Nederland-Duitsland! en wij gaan erheen om onze meiden een hart onder de riem te steken. Växjö is hier ongeveer 250 km. vandaan, dus we vertrekken donderdag zo’n beetje met de lunch en hebben een hotelletje geboekt. Het is heerlijk weer, hier ook, en we hebben er echt zin in. Daarna gaan we nog een paar dagen naar Öland(spreek uit: Öland). We zijn daar nog nooit geweest en dan kan ik in zee zwemmen en zijn we er lekker even uit…. Als Leo niet langer dan vier uur achter elkaar hoeft te reizen en met de auto is zodat hij zijn dialysevloeistof en de standaard en zijn verwarmer, mee kan nemen, moet het allemaal lukken. Nu ga ik uitgebloeide bloemen knippen. Het was vandaag 25 graden en ik heb zojuist alle potplanten en pas gepote planten water gegeven. Na het uitknippen van de uitgebloeide bloemen, ga ik nog even een vaas vullen met iets al te wild bloeiende bloemen. Dan blijft alles zo’n beetje in het gareel. Net als in Nederland zit iedereen in een andere versnelling als het zo warm is. Ik heb vandaag weer heerlijk gezwommen. Ik blijf er intens van genieten om in een meer gewoon rechtuit te zwemmen 150 slagen of zo en dan om je heen te kijken. Ik had nog een close encounter met een zwaluw. Hij botste bijna op me. Laagvliegende zwaluwen over water tellen niet voor slecht weer trouwens….. Mijn laptoppie gaat mee en mijn fotocamera, dus misschien zet ik er wel af en toe wat foto’s op….. Later.

10 Reacties op “foeballuh!!!!!

  1. Hele fijne dagen!!

    Corina

  2. Prettige dagen

  3. Wat leuk dat jullie naar de voetbalwedstrijd gaan kijken! Ze moeten ook nog tegen Noorwegen. Lijkt me ook een leuke wedstrijd. Veel plezier op Oland. Voor ons gaat de reis ook bijna weer beginnen. We hebben er heel veel zin in. Kram, en hele fijne dagen op Oland en in het stadion!!

    Anna Marie.

  4. heeel veeeeel plezier

  5. Wat een leuk uitje zeg. En goed juichen voor onze meiden hoor.

  6. Geniet ervan, heerlijk samen op pad en dan ook nog naar Nederland-Duitsland. Veel plezier gewenst.

    Ik heb ook net je stukje over de smooties gelezen, nu ik in het bezit ban van een keukenmachine, moet ik dat ook maar eens proberen.

  7. Heel veel plezier, Öland is heerlijk, wij waren er in Mei, gr uit de Vercors in Frankrijk

  8. Ah… ik las in de tv gids dat er EK dames zweden-denemarken werd uitgezonden vandaag, maar geen idee welke sport… nu snap ik hem!

    • Ja, naar Zweden Denemarken zitten wetekijkenop het moment, nou ja, ik kijk af en toe en zit aan mijn laptoppie ondertussen.

Geef een reactie

