O jongens, ik ben weer eens superstom geweest!!!


Omdat mijn dochter haar tweede auto heeft verkocht, had ik deze keer een iets grotere auto gehuurd, een Kia. Het ging precies, twee geleende boosterzitjes en het stoeltje voor de kleine uit de auto gehaald. Wat hebben we genoten, naar het zwembad in Ridderkerk en tweeëneen half uur in het water geweest, van de hoge glijbaan die halverwege donker is en heeeeeel hard gaat. De jongens van vier en vijf zelf en het meisje van anderhalf bij een van ons op schoot, HEERLIJK! Ik had nog bijna niet mee kunnen zwemmen, want ik had in plaats van mijn zwarte zwempak per ongeluk mijn nieuwe zwarte hemdje meegenomen. Gelukkig hadden ze bij het zwembad nog een badpak wat ik kon lenen, ietsje te klein, maar daar heb ik gewoon dat hemdje overheen gedaan. Op het laatste moment bleef ik nog een nachtje extra logeren omdat mijn oudste dochter de hele woensdagochtend weg was en ik dinsdagavond…. Om een uur of tien ben ik gegaan op mijn dooie akkertje. Ik kon dan nog wat boodschappen doen en een tas neerzetten bij mijn oudste dochter. Zij komt volgende maand hierheen met de auto en de Rijsttafelspullen en Belze majoneis kunnen nog wel even wachten. Ik had nog kinderboeken gekocht, dus die heb ik eerst bij mijn zoon in Rotterdam-Zuid afgedropt. Wij vlogen om kwart voor drie en ik wil dan altijd om kwart voor twee bij de bagagecheck zijn, dan kan ik nog bij de delicatessen die bevroren en gekoelde dingen kopen waar ik gisteren over schreef. Ik ging om precies kwart voor twee door de bagagecheck, heerlijk op tijd en niet te vroeg. Prima reis gehad, goed aangekomen, heerlijk gewerkt gisteren en vandaag stond zaaien, vlees braden en eindelijk dat 5 minuten brooddeeg. maken op het programma (Kijk hier voor een ander recept). Word ik vanmorgen door mijn dochter gebeld: “Waar heb je de autozitjes gelaten?” Oeps! Ik heb er helemaal niet meer op gelet en ik heb ze met de auto ingeleverd. Gebeld en gebeld en GEBELD!!!! Geen gehoor bij de Schiphol Avis desk, dan maar de Klantenservice. Die kregen ook geen kontakt. Eindelijk om half twaalf krijg ik de desk aan de telefoon. Ze zijn erachteraan gegaan, maar ze hebben ze nog niet gevonden. Het is een rood kinderzitje en zij huren die ook uit in dezelfde kleur. Het zijn twee zitverhogers, een van Sponge Bob en een van Cars, maar ze hebben ze niet gevonden. In het ergste geval zijn ze allemaal opnieuw verhuurd en moeten we wachten tot de auto’s terugkomen. Morgen word ik erover teruggebeld. Vooral die zitverhogers: ik heb ze geleend van de andere oma en ze had stad en land afgelopen voor juist die zitjes!
Ik voel me ellendig, maar ik kan er niks aan veranderen. Nu leent de andere oma nooit meer wat uit aan haar schoondochter en dat is mijn schuld……..

13 Reacties op “O jongens, ik ben weer eens superstom geweest!!!

  1. wahahahaha hylarisch , komt goed xxx

  2. Owowowowo ow, wat zal je je lullig voelen zeg. Echt balen he zoiets. Ik duim voor je dat ze weer terecht komen. Wat kan je je dan oliedom voelen he. Maar je hebt het ook zo druk als manager-zwemoma-moeder-allesregelaar-duizendpoot -wereldreiziger die aan iedereen en alles denkt.Soms crashen die hersens gewoon. Heeeeeeel herkenbaar. We leven met je mee.
    Groetjes van duizendpoot moeder/oma Anita

  3. Ach wat vervelend zeg. Ik hoop dat het snel opgelost wordt. Over een tijdje lach je erom. Wedden?

  4. Ach we maken allemaal wel eens een fout. Menselijk toch.
    Misschien komen ze nog terecht.
    En anders zijn er vast nog wel goedkope zitjes op marktplaats te vinden.

  5. Iedereen maakt wel eens fouten! Maar het is wel heel lullig natuurlijk. Hopelijk komen de zitjes nog terecht! Je hebt in elk geval een leuk verblijf in Nederland gehad.
    Groet, Tineke
    Ps. is de sneeuw nu eindelijk verdwenen bij jullie……??

  6. Ik vind het zeer komisch! hi hi

    Maar je dochter had toch mee kunnen denken?🙂

    fijn weekend.

    Groet Roos

    • Eigenlijk was het haar man die het autostoeltje miste in de auto en hij had het ook niet thuis zien staan….. Ik geloof dat mijn dochter een beetje op mij lijkt wat verstrooidheid betreft.

  7. Ik hoop dat ze snel terug gevonden worden zodat het binnenkort gewoon een grappige anekdote is!

  8. Ai, dat is balen! Ik hoop maar dat ze gauw weer terecht zijn!

  9. Hi Janneke,

    Het gaat gelukkig om dingen en niet om mensen, maar ik kan me wel voorstellen dat het heel vervelend is voor allerlei mensen.

    Ik duim dat het goed komt. Tip is om het op FB te melden en mensen te vragen het bericht te delen…. je weet nooit hoe ene koe een haas vangt.

    groetjes,

    Dorothé

Geef een reactie

