Wat heb ik met de baby van Wouter Klootwijk te maken?


Al heel lang wil ik een logje over mijn zoekmachinetermen schrijven. Zoals je zou verwachten moeten mensen op je blog komen omdat daar iets staat waar ze naar zoeken. Gelukkig is dat ook meestal wel zo. De meeste mensen die op mijn blog komen, zoeken dan ook iets in de trant van: baasbraal, baasbral, baas braal, Leo en Janneke, Zweden blog en dergelijke. Een voorbeeld van fout zoeken is als mensen intypen baas in eigen broek, of uitgaan met je baas en dergelijke. Helaas komen ze dan ook bij deze Baas uit. De tweede categorie van mensen zoeken recepten. Mijn Italiaanse minestronesoep staat op nummer een, gevolgde door huzarensalade en een charlotte maken. Ook mijn simpele tips over b.v. het bakken van vis of hoe je kip klaarmaakt, worden verrassend vaak gelezen. Mensen die willen weten of je balkenbrij kan invriezen en of je het in Amsterdam, Alkmaar, Ede kan kopen, komen ook bij mij terecht.
Dan is er een categorie quilters en aanverwanten die via de zoekmachines bij mij terecht komen en enkele medische onderwrpen (nieren en aanverwanten) liggen ook goed in de markt, nog ietsje meer dan Sensorische Integratie en/of hoogbegaafde en thuisonderwezen kinderen..
Dan heb ik een keer over de kleedkamers van ons zwembad gesproken en dat iedereen daar gewoon bloot is. Dat logje heb ik als titel ‘naakte vrouwen’ meegegeven. Nu heb ik dus ook regelmatig mensen ie zoeken op: blote zweedse meisjes i de sneeuw, naakte zweedse vrouwen, in de Sauna en de sneeuw, in Zweden,noem maar op…. Toen ik dat logje schreef had ik helemaal niet aan zulke dingen gedacht natuurlijk… Mijn trouwens ongoing gevecht met T-Mobile en Lindorff, zijn ook nog steeds populaire zoektermen; het is duidelijk dat ze nog steeds zeer actief zijn in het innen van al dan niet bestaande schulden.
Soms vindt iemand mij als hij/zij بحث عن الملكة النحل intypt. En iedere dag heb ik ook een heel aantal ‘onbekende zoektermen’ die niet nader gespecificeerd worden. Wat zou dat dan zijn,vraag je je af als بحث عن الملكة النحل geen onbekende zoekterm is.
De laatste categorie is de raadselachtigste…… Ik kan me niet voorstellen dat de mensen bij mijn blog uitkomen als ze vragen intypen als: Heeft Wouter Klootwijk een baby? Wouter Klootwijk heeft een baby De baby van Wouter Klootwijk Ik wist niet eens wie het was! Ik heb op hem gegoogled en toen zag ik dat hij blijkbaar een kok is….. De laatste zoeker bracht uitkomst met de zoekterm: Wouter Klootwijk, baby in de pan. Ik heb ooit een foto gemaakt van een baby die in mijn 20-literpan kroop
En warempel, daar heb ik later een verwijzing gedaan naar een filmpje over iemand die een baby in bad doet in zo’n grote wok En laat dat nou Wouter Klootwijk wezen!! Ik moet toch eens wat vaker mijn eigen logjes doorlezen, kan ik heel wat van opsteken…..

10 Reacties op “Wat heb ik met de baby van Wouter Klootwijk te maken?

  1. en wat issie leuk he? die wouter klootwijk?? Kijk m vooral op uitzending gemist!@

  2. Wouter Klootwijk ? Ik had er nog nooit van gehoord eerlijk gezegd, is dat heel erg verschrikkelijk ?
    Ik kijk ook niet vaak tv en zeker geen kookprogramma’s daar word je tegenwoordig geloof ik mee doodgegooid. Vroeger keek ik wel eens naar die twee (erg stevige) Engelse dames die op een motorfiets reden en dan ergens gingen koken. Dat was doorspekt met humor , dat vond ik wel een leuk kookprogramma.

    Hoe kom je er trouwens achter waar mensen op zoeken , die hier bij jou terecht komen?

  3. Hahaha, wat grappig zeg. Ik heb de zoekmachines uitgezet voor mijn blog.

  4. Leuk om te lezen. Ik heb je destijds die tip gegeven over dat filmpje (en dat terwijl ik meestal alleen maar lurk). Ik weet niet eens meer waarom. Wouter Klootwijk, maakt mooie programma s over meer dan koken alleen. En van jouw blog geniet ik altijd, dus jij maakt een mooie blog🙂
    Gr. Dieuwke

  5. Hahaha, ik was het ook vergeten. En het was nota bene mijn eigen baby in de pan.🙂

  6. Leuk he, elke keer weer. Bij mij zoekt iemand steeds naar vieze jongens, tja heb je een keer de naam, dan kom je er dus nooit meer af…

  7. Leuke blog! Ben blij dat je weer zin aan schrijven hebt.
    Fijne zondag .
    met hartelijke groet Roos

  8. Grappig! Als t goed is ben ik niet zo snel te vinden via google, tenzij de hele blognaam wordt ingevuld. Prima, vind ik.

  9. Haha! Wat geeestig. Ik heb geen idee bij mijn blog, nog nooit naar gekeken! Toch eens doen:)

Geef een reactie

