Rauw-Rouw


Vanmorgen te horen gekregen dat mijn nierdonatie niet door kan gaan. Het tweede nierfunctie-onderzoek wees uit dat mijn nieren maar voor 69% werken. Het schijnt heel normaal te zijn voor iemand van mijn leeftijd, maar bah, bah BAH. Eventjes verwerken, nu gaan we het huis maar helemaal opknappen. We blijven hier nog wel een aantal jaar….. Leo wordt zo snel mogelijk op de lijst gezet voor overleden donoren. Hij moet nog een aantal onderzoeken. Ze zouden er vaart achter zetten. We zijn eerst even van slag, maar alles komt wel weer. Nu even niet.

46 Reacties op “Rauw-Rouw

  1. wat vind ik dat jammer voor jullie! en je hebt dan nog zo hard je best gedaan…
    laat inderdaad alles maar even bezinken, ik hoop dat het donorverhaal wat vlot.
    sterkte! x

  2. Wat een shit nieuws😦 Ik ga enorm duimen dat er snel een andere oplossing komt voor Leo. Sterkte!

  3. Oh man dat is zeker een tegenvaller. Ik kan me voorstellen dat je daar even van moet bijkomen. Al die inspanning, weliswaar niet geheel voor niks en toch ook weer wel. Gelukkig zijn er nog andere opties mogelijk en ik hoop dat die snel een rol van betekenis gaan spelen. Tot die tijd “even flink uithuilen en verder gaan” Heel veel sterkte.

  4. Wat een akelig nieuws .

  5. Wie weet kom je er over een poos achter dat het juist goed is zo! Nu word je wel gedwongen om het he-le-maal over te geven en los te laten. En te hopen dat er iemand anders doodgaat met de goeie nieren, da’s ook wel heel apart. Heel veel sterkte voor nu!

  6. Dat is inderdaad rauw en rouw. Wat een tegenvaller, zeg. Heel veel moed, geduld en sterkte gewenst.

  7. Chips! Dat is wel heel slecht nieuws zeg, ik had het niet verwacht. Nu hopen dat er snel een andere oplossing komt voor Leo. Heel veel sterkte en rust gewenst! Weet dat er heel veel mensen aan jullie denken.

    Kram Anna Marie.

  8. Lieve Janneke… wat erg dat de donatie niet door kan gaan. Je hebt er alles aan gedaan en dan zo’n uitslag. Maar geef alsjeblieft de hoop nooit op. Er komt echt voor Leo wel een donatie nier.

  9. Sterkte! Ik hoop wel dat je genotiveerd kan blijven om zo goed te bewegen en af te vallen.

  10. Wat een tegen valler jo. Krijs het maar uit. En ga met je huis aan de slag. Dat helpt bij mijn altijd. Sterkte

  11. Dat is inderdaad een enorme tegenvaller voor jullie! Ik hoop voor Leo dat er binnenkort een nier voor hem beschikbaar is! Laat dit “slechte” nieuws eerst maar even bezinken, en dan pas het huis opknappen! Want zo iets kost ook weer veel energie! veel sterkt!
    Groet, Tineke

  12. Ooh wat een domper. Ik vind het zo jammer voor jullie…

  13. Stekte Janneke en uiteraard ook voor Leo. Wellicht vind je afleiding in het opknappen van jullie huis.
    Barend en ik hopen dat er niet al te lang gewacht hoeft te worden op een nier ( maar wat klinkt dat dubbel)

    Lieve groet, Barend en Jeannette

  14. Hoi Janneke en Leo,
    Die zag ik even niet aankomen! Heel veel sterkte met het laten bezinken van dit nieuws. Hopelijk komt er snel beter nieuws voor jullie.
    Groeten Marja aka Borduurmuppet

  15. Zo jammer, verlies nemen, rouwen en herpakken. In de goede volgorde sterkte ermee, Jacoba

  16. Jammer voor je man; misschien okay voor jou, Een nier afgeven is niet niks. Toch moeilijk. Sterkte.

  17. Balen. Sterkte met het traject wat nu komen gaat.

  18. Vind het zo sneu voor jullie. Je was zo vol hoop en je was zo overtuigd van dat je het ging doen. Een geluk bij deze pech is dan in ieder geval toch jouw verbeterde fysiek nietwaar? Knuffel!

  19. He wat jammer. Heel veel sterkte!

  20. Ik wens jullie veel moed, sterkte en geduld toe.
    Nog meer dan jullie al hebben!

  21. Hè get Janneke, wat ontzettend zuur voor jullie. Zo hard je best gedaan en dan is het nog niet goed genoeg. Sterkte met verwerken!

  22. Heel veel sterkte probeer het een plekje tegeven

    Julia

  23. Hi Janneke,

    Ik hoop dat voor jullie geldt ‘when a door closes a window opens’.
    Ik steek een kaarsje voor jullie op.

    groetjes,

    Dorothé

  24. Hè Janneke, wat een gigantische domper! Eerlijk gezegd had ik juist goede hoop wat betreft jouw donatie. Helaas mocht het niet zo zijn. Hopelijk komt er snel een andere donornier voor Leo. Veel sterkte voor jullie allebei, ik denk aan jullie.

  25. Sterkte!
    ik snap dat het een hele domper is,maar ga met goede moed verder.
    Hopelijk is er snel een oplossing

  26. o janneke, wat een rot bericht!
    heel heel veel sterkte. zoals eerder gezegd weet ik uit ervaring hoe het is, een man aan die rot dialyse. we moeten dankbaar zijn dat het kan, maar het houdt niet over.
    ik hoop dat er toch snel een geschikte donor gevonden wordt. je bent in mijn gedachten.

  27. Wat een teleurstelling! Ik wens jullie moed en kracht toe.

  28. Heel veel sterkte met deze “knal”..

    Corina

  29. Wat een ontzettende tegenvaller voor jullie, daar zou je even om willen gillen. Maar wel juist dat ze eerlijk zijn en dat jouw leven niet op het spel kan worden gezet, jouw nier zou bij Leo misschien ook niet voldoende werken.
    Maar vooral omdat je er zoveel voor gedaan hebt en zo hard hebt gewerkt om zo gezond mogelijk bezig te zijn , zodat je nieren geschikt voor transplantatie kunnen worden.
    Een heel dikke knuffel voor jullie allebei, dit was een klap die nog een tijdje door zal denderen.
    Sterkte met het verwerken en hopelijk krijgt Leo een goede nier , al is het natuurlijk een dubbel gevoel als je daar op wacht.

  30. Sterkte hoor, Janneke en Leo!

  31. Lieve mensen,
    Zoveel mooie woorden, het zal jullie sterken. Ook ik wens jullie het allerbeste.
    Hoop gauw te mogen lezen dat er een oplossing is.
    Houdt moed.
    Ik blijf aan jullie denken.
    liefs,
    Marian

  32. Wat een tegenvaller. Hopelijk komt er snel een oplossing van de andere kant en is er snel een nier beschikbaar.

  33. Wat vreselijk jammer (understatement) en een tegenvaller. In ieder geval is de wachtlijst in Zweden korter. Ik hoop dat de “vårvinter’ genoeg warmte en zonnestralen geeft om weer moed te vatten. Dat kost tijd, mag ook …..maar het op te lijst zetten voor een donornier….spoed, spoed spoed. , liefs Marijke

  34. Lieve lieverds, ik heb jullie al gemaild, maar je kunt niet genoeg troostknuffelen!! *KNUFFELS*

  35. Moed, kracht en sterkte gewenst (gebeden) voor jullie beiden!

  36. Dag Janneke en Leo,

    Wens jullie heel veel sterkte, vind het zo jammer dat jullie plan niet doorgaat.
    Maar er komt een oplossing, zeker weten.
    Ik leef met jullie mee, denk vaak aan jullie.
    groet
    mien

  37. Een extra knuffeltje voor jullie… Het is wel hard aangekomen, hè? *kus*

  38. nog een keer een berichtje om te laten weten dat jullie in mijn gedachten zijn.
    hoop dat de lente bij jullie ook gauw komt, dat helpt misschien een beetje.

  39. Nog een knuffel, ik weet verder niets te zeggen, alleen dat ik aan jullie denk.

  40. Hoe gaat het daar met jullie in “het hoge noorden” ?? Heb al een poosje geen blogjes meer gezien…. Jullie hebben samen wel heel wat te verwerken gehad he?
    Veel sterkte voor jullie samen gewenst, en ik hoop dat voor jullie “de zon” weer snel mag gaan schijnen!
    Lieve groet van Tineke.

Geef een reactie

