Sneakpeak bij een werk in uitvoering


Sinds ik enkele weken bezig was met lijnen heb ik iedere week of veertien dagen vier foto’s van mezelf laten nemen, van voren, van achteren en van de beide zijden. Niet alle foto’s geven betrouwbare contouren, want soms gaat de flits af en dan zit er een schaduwrandje omheen. Omdat ik even behoefte heb aan de aaaah’s en oooo’s van jullie krijgen jullie vandaag vier foto’s te zien. Twee zijn er van voren en van achteren in 2011 toen ik meer dan 100 kilo woog en de andere twee zijn van voren en van achteren gisteren genomen. Ik ben in de tussentijd 14 kilo afgevallen en dan heb ik niet meegerekend dat ik ook nog ongeveer 4 kg. spieren heb opgebouwd in de tussentijd. Ik ben van maat 52 naar maat 46 gegaan en heb ik veel conditie opgebouwd. Omdat ik nu werk, heb ik minder tijd om te trainen en is het moeilijk teblijven afvallen. Ik ben er nog niet, maar vandaag wil ik tevreden zijn en blij zijn met het al behaalde resultaat. Dat heb ik even nodig om vol te houden en er nog 10 kilo af te krijgen, niet voor de operatie, maar voor mezelf.

00001 1 juli 2011.
16feb13achter2.jpg
00001   juli 2010
16feb13voren2.jpg

De procesfoto’s en de laatste foto’s in badpak volgen nog, maar nu wil ik eerst ooooh’s en aaaah’s horen. Kom maar op!

52 Reacties op “Sneakpeak bij een werk in uitvoering

  1. Oooooooooooh en aaaaaaaaah! Denk aan je! Kram!!

  2. Wat moet jij je super voelen Janneke over deze prestatie. Je moet het toch ook echt aan je gezondheid kunnen merken denk ik zo. Uit ervaring weet ik dat het belangrijker is het gewicht vast te houden dan nu nog gelijk meer kilo’s te verliezen hoe graag je dat ook wilt. De rest van je lijf moet zich ook nog aanpassen aan je nieuwe gewicht. Zorg voor kleding waar je je nu goed en mooi in voelt. Dat stimuleert om het zo te houden. Probeer geen onhaalbare verlangens te koesteren nu je ook energie moet steken in je nieuwe baan, dat levert alleen frustraties en evt. risico op terugval op.

    Met een diepe buiging, groetjes,

    Dorothé

    • Ja, ik heb een superconditie! Toch merk ik wel dat ik niet meer iedere dag train. Ik doe vijftig jumping jacks als ik niet train en soms doe ik er nog een keer vijftig voor het diner. Bovendien haal ik twee grote tassen vol met hout iedere dag, schuif ik sneeuw regelmatig en loop met 5.7 km. per uur van het ene eind van de stad naar het andere of van het ene eind van de Mall naar de andere. Als ik minder train, moet ik ook minder eten en daar heb ik moeite mee. Ik ben nu zo ver dat ik een keer per dag mijn maaltijd vervang door een shake, dat bevalt me goed. Vaker doe ik niet, want ik wil wel wat te kauwen hebben en ik ben dol op brood en op variatie wat eten betreft.

  3. een zeer welverdiende aaaaaaaaaahhhhh wat goed!!!!
    Dat er maar vele mogen volgen want je hebt ze verdiend!!!

  4. oooooh, aaaaah! doorzetter!

  5. Tjemig! Wat goed!! en nog een goed model ook.Super. Dat fit voelen en de spieropbouw zijn de belangrijkste hulp om niet te jojo- en. Komt helemaal goed. Geef het nu even rust, in de zomer gaat het afvallen weer van zelf en veel makkelijker. Ik neem mijn muts diep voor je af..!!

  6. Aaaaaaah en oooooooooh diep respect. Wat een prestatie heb je geleverd. Je kunt trots op jezelf zijn. Wow!

  7. Dapper mens, voorbeeldfunctie voor mij, dank

  8. ooooooooh…..aaaaaaaah…
    wij keken net naar Obese, jij bent beter want je doet het zonder begeleiding en met eigen doorzettingsvermogen.
    En oooooh, dat je die foto’s durf te tonen, super!!!
    Maar dat je in badpak ging met de kinderen, vond ik nog meer super!!!!
    Liefs, Lydia

    • Arjan is blij dat hij niet bij je op de foto staat. Goed knipwerk!
      Hij moet ook lijnen, maar wil het niet weten.
      Lydia

      • Ja, ik dacht ook wel dat hij niet bij mij op de foto wilde , snik! Ik moest hem eerst op zijn kant zetten, daarna bijsnijden en toen weer goed draaien…..

  9. OOoohhh Ahhhh 🙂 Goed van je!

  10. ook van mij een stevige ooooooooooh en aaaaaaaaaaaaah!
    jànneke wat knap… je hebt het alvast al super gedaan, en als je nog even verder wilt, kan je dat zeker en vast ook 😉
    pluim voor jou!

  11. AAAAAAAHHHHHHHHH OOOOOOOOHHH!
    Een tien en een griffel en een bank vooruit!

  12. Ook van mij veel oohs en aaaahs! Hartstikke goed!

  13. Van mij ook veel ooooh’s en aaaah’s!! Heel knap, petje af. Ik zou ook wel wat moeten afvallen, heb nu inmiddels maatje 48. Ik ga 1 keer per week naar de sportschool, maar beweeg door de week te weinig, vooral in de winter.
    Boodschappen met de auto… moet eigenlijk met de fiets, en veel meer wandelen.
    Ik heb opeens een idee: ik ga vanaf morgen elke dag een half uur lopen!! Je brengt me op ideeen, Janneke!
    groet, Tineke

  14. Wouw, a job well done! Ziet er puik uit Janneke!
    Groeten Marja aka Borduurmuppet

  15. Complimenten! Je mag trots zijn!
    Gewoon doorgaan, niet aankomen als je het zo druk hebt is ook al een prestatie! Afvallen gaat sowieso beter als de zon weer warmer wordt (ervaring).

  16. ja, knap en wat zie jij er goed uit.
    Zelf kan ik de moed niet opbrengen olm naar de sportschool of id te gaan, alles doet pijn bij bewegen.
    Maar een voorbeeld ben je zeker, ga kijken wat wel kan.
    ooooohhhhhh en aaaahhhhh en nog eens en nog eens en nog eens
    groet
    mien

  17. Wauw!!! Goed zeg, en wat zal je je lekker voelen !

  18. Super!! Echt heel knap. Wat een verschil zeg!

  19. Wauw, wat goed! Wij zijn erg onder de indruk!

  20. Wat goed zeg!!!!

    Corina

  21. Geweldig, Janneke!

  22. Woooooooooow wat goed Janneke ! Doe een roos in je knoopsgat anders herken ik je niet ! 🙂

  23. Mooi hoor. Veel succes voor de volgende kilo’s

  24. oooooooooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh aaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh kanjer!!!!

  25. Van mij geen oooh of aaah, maar een vette WAUW. Wat een verschil. Heerlijk om te lezen dat je weer lekker beweegt, maakt het veel gemakkelijker om verder af te vallen. Bovendien komt de zomer er ook aan, dan is het met al die verse groentes en heerlijke salades (en meer buiten zijn, dus bewegen) ook allemaal wat gemakkelijker. Proficiat en een dikke kus toe.

  26. ..Ada……………………………………………………….. is sprakeloos, en dat gebeurt niet vaak ( en stiekem ook trots op je ) wat een geweldig resultaat.
    OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
    HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
    HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

  27. geweldig…. knap hoor dat volhouden.. maar je doet het om een goed doel…dus ook vanhier ohhhhh en ahhhhhhhhh…. de ihhhhhh bewaar ik voor als je zo’n spriet bent dat je door de brievenbus kan….

  28. ohhhh en ahhhh. Heel knap! Normaal reageer ik nooit, maar ik lees je blog al heel lang. Kwam ooit bij je terecht door veel gegoogle over hoogbegaafdheid en sensorische integratie (wat ook erg interessant is en behulpzaam is geweest, voor mij als moeder van drie kinderen waarvan minstens twee hoogbegaafden waarvan minstens een ook nog asperger heeft, volgens de onderzoekers dan, ik weet het zelf niet zeker)
    Hoe dan ook, voor nu, voor jou, heel veel ohhh en ahhh en volhouden maar!

  29. Daar wacht ik dan met smart op! Misschien mail ik u er ook eens over, als u dat goed vindt tenminste.

  30. GEWELDIG !!!! Goed gedaan meis, heel knap om zo vol te houden, je ziet er heel goed uit. Niet overdrijven maar rustig aan doen, het gaat heel goed en ik vind je een kanjer !

  31. Dikke WOW! Héél erg knap!

  32. goed werk zeg, heel indrukwekkend!

  33. DISBELIEVINGLY!!

  34. haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hoooooooooooooooooooooooooo 😉

  35. Janneke,

    Wat een geweldig resultaat; behalve dat het natuurlijk beter voor de gezondheid is, is het ook leuk dat je er zo goed uitziet. Ik ga daar een voorbeeld aan nemen.

    Nanneke

  36. Fantastisch. Helemaal. Te gek

  37. Wat een verschil! Wat moet dit een goed gevoel geven.

  38. Geweldig! Je ziet er heel goed uit. Knap, hoor.

  39. Heel knap van je! Het zit er sneller aan dan dat het er af is. Ga zo door!

  40. Ik weet niet wat ik zie! Echt mijn petje af, want ik weet hoe moeilijk het is. Staat je heel goed!

  41. te gek hoor en heeeeeeel knap gr twink

  42. Wel wat vrolijker kijken hoor!

  43. Wauwie je hebt het heel goed gedaan.

  44. Van mij geen oehs en aahs. Zou zeer hypocriet zijn want ik ben zelf ook te zwaar. Met mijn 95 kilo en mijn lengte zou er beslist 15 kilo af mogen. Dus mij hoor je niet. Ik vind het alleen maar dapper dat je die foto’s laat zien.

Geef een reactie

