Meestal heb ik er geen moeite mee om niet te vloeken….


Sommige mensen krijgen gewoon alles voor hun kiezen. Als jezelf iets hebt, is het altijd anders, want dan weet je voor jezelf of en hoe je er iets aan kan doen. Ik heb het altijd heel moeilijk gevonden om iemand anders keer op keer tegenslag te moeten zien incasseren en aan de zijlijn te moeten staan.
Vorig jaar februari kreeg ze te horen dat ze het serieuze medische circuit in ging. Ze werd geopereerd, daarna liep ze nota bene een marathon, de eerste van haar leven, daarna is ze bestraald en genezen. Minder dan een jaar later hoort ze dat ze weer het medisch circuit in moet. Het lopen heeft haar leven gered, dus dat blijft ze hoe dan ook doen.
Vanmiddag is ze (terwijl ze aan het rennen was>)op een zebrapad aangereden en heeft haar been op verschillende plaatsen gebroken. Vanavond is ze geopereerd en wordt haar been met pennen gezet. Lopen zit er eventjes niet in. Net als bijna een jaar geleden wil ik jullie vragen. Willen jullie positieve energie haar kant op sturen, bidden, kaarsjes branden, whatever? Ik geloof in de kracht van positieve energie. Laten we haar met zijn allen een beetje dragen.

14 Reacties op “Meestal heb ik er geen moeite mee om niet te vloeken….

  1. Oh, wat is dat erg voor haar! Ik lees bij haar wel altijd mee, maar reageer eigenlijk nooit. Het lijkt me een hele leuke vrouw, en ze schrijft zo fantastisch goed.
    Ik ga aan haar denken, en brandt een kaarsje voor haar! Ik hoop dat het goed mag komen.
    Groet, Tineke

  2. Ja het is wat he! Ik was er ook helemaal stil van.

  3. NEE echt vreselijk. Ik denk aan haar en brand een kaars. (Lees haar blog ook altijd en heb enorm respect voor haar en haar gezin).

  4. Hi Janneke,

    Een vloek kon ik niet binnenhouden, maar daar heeft Repel niks aan. Hopenlijk wel aan jouw actie.

    groetjes,

    Dorothé

  5. Oh nee, nu dat weer ! Arme schat – ik stuur veel positieve gedachten haar kant op ! xxx

  6. O nee hè…ik was net weer aan het lezen bij haar na haar een poosje ‘kwijt’ geweest te zijn. Wat ontzettend naar en wat fijn dat je er aandacht aan besteed.

  7. Oh jeetje, Repel …. ik zal aan haar denken! Bedankt voor het delen, ook al is dit geen goed nieuws …

  8. Ach wat verdrieitig!!

    Corina

  9. Repeltje toch, ze moeten haar wel habben, ik steek een heel dikke kaars op

  10. Oooi, kom net van haar blog. Lurk als beginnende loper graag bij haar. Vanavond (tijdens mijn eigen rondje) zullen mijn gedachten wel naar haar afdwalen en bij thuiskomst steek ik een kaarsje voor haar aan.

  11. Het is gewoonweg verschrikkelijk wat haar is overkomen. Moet steeds aan haar denken. Dit is pech tot de 20ste macht. zo oneerlijk.

  12. Ach nee toch, niet Repel!
    Wat je zegt, sommige mensen krijgen alles over zich heen.
    Natuurlijk stuur ik wolken positieve energie haar kant op.
    Als er ééntje het verdient, is zij het!

  13. Jeetje mina zeg! Ik lees net bij iemand anders haar adres. We zullen een kaartje sturen. Soms vraag je je af wat iemand allemaal moet dragen.

    Kram Anna Marie.

Geef een reactie

