bloggersblock


Een heleboel heb ik te vertellen, maar het komt er iet uit. Ik ben al drie logjes begonnen, maar ik maak ze niet af….
Ik lurk volop om inspiratie op te doen, maar dat is dan al geschreven, dus dat hoef ik niet meer te schrijven. Ik heb beloofd om tenminste 1 logje te maken over het bezoek van drie van mijn vier kinderen met aanhang, maar het is er nog niet van gekomen. Wel ga ik morgen voor het eerst en paar kinderen les geven in Nederlands. Ik kan er een heleboel niet bereiken en ook de scholen waar ik heen moet, waren problematisch te bereiken. ALLE leerkrachten van alle scholen hadden namelijk vandaag een studiedag, lekker Zweeds om dat zo te organiseren……. Maar ik heb wel getraind en gezwommen en de kerst- en nieuwjaarsdagenschade is nog slechts 1 kilo. We hebben natuurlijk pannekoeken gegeten met de kinderen en patat en wafels en overheerlijke lasagna met een room- bechamelsaus en ijs met slagroom. En hoewel ik van alles niet zo veel heb genomen, waren er toch drie kilo bijgekomen. Ik heb het er graag voor over gehad, maar nu moeten ze er als de donder weer af. Gaat lukken zeg ik je. Volgende week of de week daarop ben ik weer op mijn gewicht van voor de kerst…… Zo dus. Ze komen wel weer de logjes, maar het duurt even. Ik heb verschrikkelijke bewondering voor moeders met kleine kinderen die het voor elkaar krijgen om regelmatig te bloggen, mij lukt het niet, zelfs niet nu mijn kinderen groot zijn en ze komen op visite. Ik zit te dutten bij het schrijven, dus ik ga hem maar verzenden voor ik in slaap val. Die logjes komen wel weer, maar nu even niet.

11 Reacties op “bloggersblock

  1. Janneke, rust maar ’s lekker uit. Wat in t vat zit verzuurt niet, zeggen ze toch.
    Dat gaat je lukken, terug naar je gewenste gewicht!
    Groeten Marja aka Borduurmuppet

  2. Nou, daar heb je me toch mooi toch een blogje de wereld in gestuurd!

  3. Leuk dat je de kinderen/kleinkinderen weer hebt gezien! Foto’s? (Heb je weer een logje (-: )

    • Dat heb ik nou juist met foto’s, zo’n block! Moet ik weer uit al die foto’s kiezen. Je kan ze er ook niet alle veertig opzetten, geeft toch geen goed beeld, bla bla bla….. Het komt wel weer, het komt wel weer. Maar die foto’s verlengen het block alleen maar. Maar het is lief bedoeld hoor, daar niet van.

  4. Niet te veel nadenken over die foto`s …. ik vind het altijd leuk om foto`s te zien, maar ik denk er niet bij na of die foto nou “goed” is of niet. Wat maakt het uit hoe het licht is op die foto, hoe de kleuren zijn of weetikwat ….. een glimlach van een (klein)kind is altijd perfect! Succes bij het lesgeven, jij bent er perfect voor!

  5. Doe maar kalm aan meis, bloggen is geen plicht , het moet wel leuk voor je blijven.
    Die foto’s komen wel, gewoon met je ogen dicht er een paar aanklikken. ze zijn vast allemaal leuk geworden.

    Nu eerst weer in het normale ritme komen, moet je bij die kinderen thuis Nederlands gaan geven? Of toch ergens in een school of verenigingsgebouw ? Wel weer een heel leuke uitdaging lijkt me. Ik hoop dat het allemaal gelukt is vandaag.

  6. Tuurlijk komen die logjes wel weer. 😉

  7. het gaat vast weer goed komen. het komt zoals het komt en ik heb daar ook wel eens last van; zo veel te vertellen maar geen goed verhaal kunnen produceren. Blehhhh! Soms pak ik dan pen en papier en dan komt er wat leuks uit en anders blijft het gewoon stil.

  8. Komt vanzelf, die logjes, niet druk om maken. En als ze vanzelf komen zijn ze beter dan wanneer het ‘moet’. Althans bij mij.
    Succes met het kilootje, dat gaat er vast zo af.

  9. gelukkig, vreedzaam en liefdevol 2013 … je vind vast weer nieuwe inspiratie

  10. dag janneke, ik hoop dat je lesdag goed is gegaan.

Geef een reactie

