Zeg morgen niet dat ik er niet genoeg aandachtaan besteed heb…


Alweer van mijn facebook pagina gecopieerd……
Adriana Janneke Baas-Braal
Het is een beetje lang, maar wie interesse heeft….. Hij zegt onder andere dat op vrijdag 21 december om 11 uur (daar dan hè) de samenstand compleet is en dat dan in een strook van Mexico tot Guatemala de mensen verlicht zullen worden. Ze zullen bijzondere ideeën krijgen en ze worden dan ook aangeraden om pen en papier bij de hand te hebben zodat ze ze op kunnen schrijven. Hij zegt dat de wereld niet vergaat, maar dat er een neiuw tijdperk intreedt waarin de rol van het geld verdwijnt. Kijk zelf zou ik zeggen. Ik vind zulke dingen mateloos interessant. Het kan me niet eens schelen of het waar is, het is gewoon leuk om te zien hoe mensen diengen met elkaar verbinden. Het lijkt trouwens langer dan het is, want het wordt in het Spaans verteld en in het Engels vertaald

Mayan explanation of what will happen on 21st December 2012
http://www.youtube.com
Ac Tah, of the Mayan people, gave a talk in Santa Monica last month. In this exert he speaks about what is happening around December 21st 2012 and it’s signi…

3 Reacties op “Zeg morgen niet dat ik er niet genoeg aandachtaan besteed heb…

  1. oeps het is vandaag dus 21 december…..eh… ik ben er nog en volgens mij de wereld ook.. of heb ik de tijd mis?

Geef een reactie

