Zojuist op Facebook geschreven:


Meestal link ik naar Facebook vanuit mijn blog, maar deze keer heb ik het eens andersom gedaan…
Adriana Janneke Baas-Braal
Kennen jullie deze website? Ik kwam er ook maar toevallig achter. Het is een project waarbij een jaar lang iedere dag een logje geschreven wordt over babies en over onderzoeken daarbij. Heel erg interessant!! Het jaar is bijna voorbij, maar de schrijfster heeft al aangegeven dat ze doorgaat, zij het niet iedere dag. Je kan er via mijn blog op komen (in de zijbalk), maar ik heb hier ook de link voor jullie
http://denieuwebaby.blogspot.se/
De Nieuwe Baby
denieuwebaby.blogspot.com
De Nieuwe Baby is een 365 dagen project. Dagelijks wordt er 1 inspiratievolle en interessante blog geplaatst, zodat we de nieuwe baby optimaal leren kennen. Goede, vaak wetenschappelijke informatie afgewisseld met persoonlijke ervaringen! De Nieuwe Baby zit ook op Twitter: http://www.twitter.com/denieuweba…

3 Reacties op “Zojuist op Facebook geschreven:

  1. Nou, ik heb je gevonden hoor op facebook. Grappig. Het adres op die bing kaart, is dat ook jullie adres? We wilden een kerstkaart sturen, maar we konden het exacte adres niet vinden. Ben wist wel in welke wijk jullie wonen, maar geen huisnummer. Gaat het allemaal nog? Straks even bij lezen.
    Kram Anna Marie.

  2. Ik zit niet op fb en ben ook niet van plan om daar een account te openen. Het is al druk genoeg voor mij om een blogje bij te houden.
    Maar ik zal de link eens bekijken wanneer ik daar de tijd voor heb.
    Ik weet wel dat mijn zus van haar kleinkinderen een plakboek heeft bijgehouden . Dat was van baby tot en met lagere school kind. Ik geloof dat ze stopte als het betreffende kind tien jaar werd. Maar dat weet ik niet zeker.
    Zo nu snel verder met dingen die ik vandaag moet doen. Ik wens je een fijne donderdag toe.

Geef een reactie

