Een heel nieuw stuk bos ontdekt!


vanmorgen ben ik met mijn stokken gaan lopen en ik ben eens een ander paadje ingeslagen. We zijn daar vroeger wel eens geweest, maar toen we in de verte schuren zagen, zijn we omgedraaid. We dachten dat het alleen maar naar een huis ging. Nu ben ik eens doorgelopen en die schuren staan er eenzaam. Daarachter loopt een pad zo het grote sprookjesbos in. ik hield even stil om op mijn klokje te kijken en het was er diep, diep stil…… Een eindje verder was zo’n wildtoren, prachtig. ik heb een uur gelopen (af en toe een sprintje) en ik ben he-le-maal niemand tegengekomen alleen wat vogels.. ongelofelijk! Volgende keer neem ik een fototoestel mee….

4 Reacties op “Een heel nieuw stuk bos ontdekt!

  1. Ow spannend …Kun je nu niet effe wat foto’s gaan maken Janneke..

  2. Heel gaaf!!!! Ben benieuwd naar de foto’s. Zweden is zo mooi!! Daar mag bos nog bos zijn….

  3. Ow nou staat er anoniem… Ben gewoon Nathalie hoor 😉

  4. Daarom hou ik van Zweden! Nu vogels gaan leren, dan wordt het nog leuker!

Geef een reactie

