Jetzt geht’s los!


Nou, ze hebben er geen gras over laten groeien! Er staan de komende tijd 3 onderzoeken op het programma, dan nog een gesprek over mijn werk en een tandartsbezoek. Aanstaande donderdag heb ik het eerste onderzoek, een echo van mijn nieren en een röntgen van mijn longen, om HALF ACHT in de ochtend, dan een week later een groot nierfunctie-onderzoek waarvoor ik 12 uur van te voren niet meer mag eten of drinken. Ik mag ook twee dagen van te voren geen paracetamol of anderszins pijnstillends innemen.Dat is ’s morgens vroeg en dan moet ik twee uur later terugkomen en dan een uur later nog een keer. Ik neem wel een goed boek mee. Op 12 december tenslotte heb ik een onderzoek waar ik d.m.v. een injectie contrasvloeistof krijg ingespoten en daarna krijg ik iets te drinken en dan kunnen ze helemaal zien wat mijn nieren daarmee doen en hoe lang het duurt voor het in mijn blaas belandt. Daar ben ik in ieder geval een hele ochtend en misschien ook nog een deel van de middag mee zoet……. Leo krijgt ook een onderzoek, dus we weten voorlopig wel wat we te doen hebben. Ik heb er spijt van dat ik geen agenda heb aangeschaft. Dat ga ik zeker doen voor volgend jaar. Gelukkig heb ik een aardig functionerend geheugen. Morgen hoor ik wanneer ik ga beginnen met mijn werk. Vanavond hebben we – behalve het eindeloos draaien en ophangen van wasjes – ook al mijn diploma’s en werkervaringspapieren opgezocht. Mijn diploma Logopedie was erg groot en kon dus niet in het geldkistje. Toen ons huis is afgebrand is dat mee verbrand, maar ik heb nog wel de cijerlijst. Ze moet het maar geloven hoor, ik had het al gezegd bij het eerste gesprek. Ik wilde eigenlijk nog TV kijken, maar nu ik in de aanloop tot iets wat ik wilde zien zo even hier zit te typen, heb ik geen zin meer om te kijken, maar meer om te SLAPEN!! Welterusten allemaal, ik ga lekker in mijn eigen bedje……….

10 Reacties op “Jetzt geht’s los!

  1. Pfff wat een drukte! Maar goed dat het nu allemaal gaat gebeuren. Lekker geslapen hoop ik? In gebed verbonden ….. dikke knuf!

  2. Succes met alles! Spannend en avontuurlijk toch ook allemaal.

  3. Jji bent voorlpoig even onder de pannen!

  4. Hoi hoi, zo te lezen hebben jullie een hele spannende tijd voor de boeg. Heel veel succes! Groeten marja aka borduurmuppet

  5. Veel sterkte en succes met alle onderzoeken!
    Groet, Tineke

  6. Tip, de agenda van Google werkt prima, bij het stoppen van mijn werk wilde ik GEEN agenda meer, maar ja……toch nodig 🙂 nu met Google agenda op PC ,op tablet en op smartfoon alles automatisch gesynchroniseerd. Succes met alle onderzoeken….Het is en blijft spannend!

  7. Heerlijk, slapen in je eigen bed! Donderdag bij mij een logje over jouw aardappelmasjientje. 😉

  8. Ik reageer te weinig, maar ik lees bij je en ik denk nog meer aan jou en je man en het grote avontuur dat op jullie pad ligt! Jullie zijn hele bijzondere mensen! Kus!

Geef een reactie

