Vertraging!


Tot nu toe veertig minuten, maar daar zal nog welcwat bij komen… Omdat Leo nog steeds zilver elite is van Airmiles, mogen we in de lounge wachten, de lounge met onbeperkt internet en lekkere hapjes en drankjes……. Mar we moeten oovrzichtig zijn met wat we eten, dus voor mij geen stobroodjes met tapenade en ovheerlijke chocoladetaart. Maar ze hebben heerlijke kamillethee en chips en nootjes. Dat mag ik wel van mijn dieet misschien niet van mijn diaree maar dat is een andere zaak. Dus ik loop zo nu en dan eens langs de tafel en snoep een beetje of ik schenk een nieuw kopje thee in.tussendoor check ik allerlei blogs en gef hier en dar wat commentaar als het me lukt inline te blijven tenminste. Ze hè en hier ikk echte computers staan. Ikzal wns even kijken of ik er foto’s op kan krijgen…..

8 Reacties op “Vertraging!

  1. hihi, zo blijf je lekker bezig! fijne terugreis!

  2. Sterkte met de vertraging.
    Ergens in de jaren negentig ben ik een keer teruggevlogen van Riga via Helsinki naar Amsterdam. Vertrek ’s morgens kwart voor zeven. Er was in Riga een pot dichte mist, dus er werd niet gevlogen, maar we kregen geen slok te drinken of een hapje te eten op de luchthaven. En te koop was er toen ook nog niets. Toen ik echt last kreeg met mijn diabetes werd me, na lang aandringen water en koekjes aangeboden (?). Ik had niets te eten meegenomen want onderweg kreeg je royaal te eten en te drinken. We misten onze overstap, kregen gelukkig in Helsinki een warme maaltijd aangeboden, vlogen terug via Düsseldorf en kwamen ’s nachts om kwart voor een aan op Schiphol. Gelukkig had mijn collega de beschikking over een mobile telefoon, dus Piet was op de hoogte, die zou ons ophalen.
    Wat een weelde dat je nu zomaar kan internetten of bellen. Iedereen is direct op de hoogte.
    Ik hoop wel dat de vertraging niet al te lang duurt!

  3. Hoop dat je een fijn boek hrt,dan lukt het wel om van de nood een deugd te maken,of handwerkje,groet

  4. Ach wat balen! Had je toch die rondleiding van een uur wel kunnen doen 🙂 Sterkte en ik hoop dat jullie gauw vliegen!

  5. Ik hoop dat jullie intussen vliegen…

    Corina

  6. Janneke,ben je in nederland?Hoop ik voor jullie.groet.

  7. Janneke,alles oke?

Geef een reactie

