Op het vliegveld na Knossos als een Japanner of een Amerikaan


Half acht in de auto, half tien bij Knossos en we moesten om 12uur op zijn laatst op het vliegveld zijn. Ik had een uur om Knossos te zien. Leo ging niet mee: te veel trapjes op en af en heuvels op en af. Hij is nog steeds niet in orde en drinkt alleen water vandaag. Ik loop een dag op hem achter, maar met mij gaat het iets beter. Ik eet al appel en banaan….. Ik kom daar dus aan en dan wordt dus gevraagd of je een rondleiding wil. Ik bedankte vriendelijk en zei dat ik nogal haast had, dat mijn man in de auto zat en dat ik alleen maar een paar foto’s zou nemen. “hoe lang tijd heeft u dan?” vroegen ze. ” ik heb maar één uur” zei ik, waarop ze zeiden dat een tour precies een uur duurde en dat ik het anders niet goed kon begrijpen. Toen ik nogmaals weigerde zeiden ze dat ik het dan maar zelf moest weten. Nou, ik moet zeggen: Knossos is PRACHTIG! Het is een paleis uit de voor-Griekse beschaving en het is fantastisch bewaard gebleven. Ik heb tonnen foto’s gemaakt, die krijgen jullie nog te zien. Nu gaan we naar. De gate en daar heb ik geen Internet meer, toedeloe!

6 Reacties op “Op het vliegveld na Knossos als een Japanner of een Amerikaan

  1. Goede thuisreis, en nogmaals beterschap voor jullie beiden! Maar eenmaal in Nederland zullen jullie wel wee gauw opknappen.
    Ben benieuwd naar de foto’s!
    Groet, Tineke

  2. Mooi he, dat Knossos, daar hebben wij ook zo van genoten, het was toen erg rustig en geen mensen die een rondleiding wilden geven, ik had een gidsje van de anwb bij me en daarmee hebben we toen alles bekeken, wel veel meer dan een uur rondgewaald hoor 🙂

    • Nu vergeet ik nog om Leo heel veel beterschap te wensen. Hij zal aan de hand van jouw foto’s Knossos ook wel kunnen bekijken, op zijn Japans. Thuis komen en dan aan je foto’s te gaan zien waar je overal geweest bent.

  3. Je had dus nog wel internet zag ik want er was vertraging. Jammer, je had die rondleiding dus best kunnen doen. Hopelijk vliegen jullie inmiddels.

  4. Fijn dat je Knossos toch hebt kunnen zien. Ik ben er 20 jaar geleden geweest en het heeft veel indruk gemaakt. Hoop dat jullie, ondanks de griep, toch hebben kunnen genieten van Kreta!

Geef een reactie

