24uursgriepje


Precies 24 uur na Leo werd ik ook ziek. Hij begon vandaag al op te knappen en ik heb zo’n beetje de hele dag liggen slapen….. We wilden naar Chania, echt, maar dan ging ik eerst nog even liggen en viel prompt weer in slaap. We hebben ergens tussendoor nog even boodschappen gedaan, rijst gekocht en kippensoep en kaakjes, aan meer viel niet te denken. Nu eindelijk, eindelijk om acht uur ben ik wakker. Wel werd ik vanmorgen nog uit Zweden opgebeld en ik heb een BAAN! Ik ga kinderen in Zweden van Nederlandse ouders Nederlandse taal en cultuur geven…… Het is waarschijnlijk niet meer dan zes uur per week en er ligt al een kant en klaar programma. Ik weet niet hoe veel vrijheid ik daarin heb, of ik b.v. Speculaas met de kinderen kan gaan bakken en of ik de vrije hand heb wat voorlezen betreft, maar ik hoef niet alles zelf te verzinnen.
Morgen, morgen gaan we naar Chania, maar nu ga ik, denk ik, nog even liggen…..

13 Reacties op “24uursgriepje

  1. Oh, zo herkenbaar, nooit ziek en op vakantie, bingo.Ze zeggen dat het komt omdat je dan tot rust komt en dat heb je blijkbaar nodig. Gefeliciteerd met je baan

  2. Klinkt als een hele leuke baan!
    Hoop dat je snel opknapt!

  3. gefeliciteerd met je baan en beterschap!
    Liefs, Lydia

  4. Wat en leuke baan… proficiat. En hier van de ene grieperige naar de andere: beteschap!

  5. He wat vervelend zeg: ziek zijn op vakantie. Gelukkig valt het dit keer allemaal mee. En gefeliciteerd met je baan!

  6. Heeeee, gefeliciteerd met je nwe job! Ik kan me voorstellen dat je handen jeuken om met die kids aan de slag te gaan.
    Beterschap voor nu, hopelijk knap je snel weer op en kunnen jullie samen nog genieten.
    groeten Marja aka Borduurmuppet

  7. Leuk!! Gefeliciteerd! En beterschap! Zijn jullie alleen in het weekend in NL? Zat nl te denken aan een bestelling van sisigma… Of ik die zal bestellen en ergens naartoe zal laten sturen (als ik niet al te laat ben) of dat jij daar in de buurt bent en langs kunt. Let me know. En nog naald beterschap ! Kraaaam

  8. Beterschap en gefeliciteerd!!

    Corina

  9. Gefeliciteerd met je baan, Janneke! En een fijne vakantie verder.

  10. Wat jammer, dat jullie allebei ziek zijn in je vakantie! Ik hoop dat jullie er toch nog een paar dagen van kunnen genieten.
    En gefeliciteerd met je nieuwe baan! Succes !
    Groet, Tineke.

  11. Grattis! Met je baan dan he. Jammer dat we niet in dezelfde kommun wonen, had je mooi onze kinderen les kunnen geven;-).

  12. Gefeliciteerd met je baan! Ik sluit me bij Anna aan, helaas zijn er hier te weinig nederlandse kinderen in Borås.

  13. Beterschap Janneke, hier is mijn man ziek geweest van de griepprik , hij neemt die al vanaf 2000 toen hij dat infarct had. Maar hij heeft er nog nooit last van gehad, nu een week lang nauwelijks zijn benen kunnen bewegen en heel veel spierpijn. Dat is nu gelukkig weer over.

    Meis wat fijn voor je die baan, ze hebben er een goeie voor uitgekozen denk ik. Wat zul je daar met veel plezier en energie aan gaan werken.

Geef een reactie

