Twee interviews, een doktersbezoek en dan vakantie!


Vanmorgen heb ik via Skype een interview gehad voor het blad OOK (opa’s oma’s kinderen). Zij hebben een rubriek met grootouders die hun kleinkinderen minder vaak zien en hoe dat is. Het komt in het blad van december of januari, ik houd jullie op de hoogte. Het interview was alvast leuk!
Verder heb ik woensdagochtend een heus jobinterview! Krijg ik toch nog een betaalde baan hier in Zweden! Het zit zo: Als je als buitenlander in Zweden woont, hebben je kinderen recht op het zgn. Modersmål. Dat betekent dat er een leerkracht gezocht wordt die (in dit geval) Nederlands leert en ook wat cultuur geloof ik. En laten ze nou niemand kunnen vinden! Één iemand kan op dit moment even niet meer tijd vrijmaken en iemand anders heeft een 100% baan en dan mag je er van de wet niets meer bij doen…..Het is maar voor 6-8 uur per week, precies goed voor mij en het wordt bij de kinderen thuis gegeven. Nog beter, want ik vind het heerlijk om in mijn autootje door de prachtige Zweedse natuur te crossen. Ik weet ook nog niet of er al een kant en klaar plan klaar ligt of dat ik zelf een programma moet maken…
Verder heb ik woensdagmiddag een serieus gezondheidsonderzoek. Ik ga het medische circuit in, jullie horen daar nog wel over. Voor nu kan ik zeggen dat ik tot op heden kerngezond ben voor zover ik weet. Leo heeft woensdagochtend ook een gezondheidsonderzoek. Donderdagochtend om 6 uur vertrekken wij naar Athene!!!! Drie dagen Athene en dan naar Kreta en daar huren we een auto. Vrijdagavond 17 november landen wij dan weer in Amsterdam voor nog een weekendje kinderen en kleinkinderen. Sinterklaas komt die zaterdag aan in Overschie, dus dat pikken we mooi mee. Dan zijn we maandagmiddag laat weer hier in Linköping. Waarschijnlijk ga ik dan werken (als ik de baan krijg tenminste)
Ik heb er zin in ! We hebben in Athene een hotel met workout en zwembad en op Kreta hebben we alleen een zwembad. Het is wel buiten, maar het is daar 20 graden in november…… Met een beetje geluk kunnen we nog in zee zwemmen. Ik ben alle toeristische dingen aan het opzoeken, maar we gaan toch vooral lekker relaxen en een beetje wandelen en zo. Ik ben natuurlijk wel van plan flink te bewegen iedere dag, het zou zonde zijn als mijn mooie neerwaartse lijn zou stoppen….
Jullie zien de foto’s wel tegemoet. Lange vliegreizen durven we niet meer te ondernemen sinds vorig jaar, maar vier uur vanaf Schiphol is precies goed.

13 Reacties op “Twee interviews, een doktersbezoek en dan vakantie!

  1. leuk een sollicitatie…ben benieuwd!!!
    Ben razend benieuwd naar beide onderzoeken, ‘k heb er vertrouwen in!!!
    Geniet van griekenland en de kleinkids, even time out en familytime….beide quality time hihi……zonder timetimer hoop ik…..
    liefs

  2. julia van lievenoogen

    hele fijne vakantie.en leuk om een baantje te hebben

  3. Wat een leuk en positief bericht!! Fijne dagen in Griekenland!!

    Corina

  4. Dat ziet er goed uit! Succes met de sollicitatie, het medisch circuit en vooral een heel goede reis. Geniet ervan!
    liefs
    Marijke

  5. succes en een fijne reis janneke! geniet ervan en stuur je wat zon richting belgië? 🙂

  6. Ha ha “neerwaartse lijn”(gewicht) , ” opwaartse lijn” (conditie) zul je bedoelen!

  7. O wat leuk, dat baantje!

  8. Succes met je nieuwe baan, en veel plezier in Griekenland!
    En leuk dat interview in OOK, ik lees dat blad geregeld!
    Groet, Tineke.

  9. Leuk die nieuwe baan, zo kun je toch nog wat doen.
    Ik hoop dat de medische onderzoeken bij geen van beiden rare dingen opleveren, alleen de constatering dat jullie prima gezond zijn.
    En heel veel plezier in Griekenland, al is de sfeer misschien wat minder dan anders, omdat er zo ontzettend veel mensen daar diep in de sores zitten.

  10. Leuk hoor, die baan!
    En geniet-ze in Athene en op Kreta, het is er prachtig!

  11. Zou wel gaaf zijn die baan. Veel plezier in Griekenland (goed de economie daar stimuleren hoor) en succes met het medische onderzoek.

  12. Hoop dat de baan doorgaat. In ieder geval een fijne vakantie en groetjes aan Leo

  13. Nou ja van jeannette

Geef een reactie

