De KLM in al haar klantvriendelijke glorie…..


Een maand geleden heb ik geboekt voor Nederland. Je kan 30 uur van te voren inchecken en als het zo ver is, krijg je keurig een mailtje. Toen dan ook vanmiddag mijn mailtje verscheen voor de vlucht van 17.10 morgen, begon ik vrolijk aan de incheck. Eerst moest ik mijn Flying Blue nummer intikken en daarna de pincode daarvan. Weet ik veel, ik heb al zes pincodes om te onthouden. Gelukkig kon je ook een nieuwe aanvragen en die moest je dan weer wijzigen. OK, een half uur later, kon ik inchecken en toen kon ik niet inchecken! Ik kreeg een keurig berichtje dat ik of een van mijn medepassagiers niet online kon inchecken en dat ik op het vliegveld kon inchecken. Nu heb ik een beetje een fobie. Ik word zenuwachtig als het vliegtuig een bocht maakt en ik kan dat niet relateren aan de grond. Ik wil dus altijd aan het raam zitten en voor de vleugel. Het vliegveld is hier een kwartiertje vandaan, dus ik besloot maar om even daar te gaan inchecken om zeker te zijn van een goede zitplaats. Wat blijkt? Het vliegtuig is overboekt en dat betekent dat ik niet meekan als iedereen komt opdagen….. Nu MOET ik vrijdagochtend in HIA zijn, want er moet op drie kinderen gepast worden, moeder is niet thuis. Dus ik kreeg ineens een brainwave en ik vroeg of het vliegtuig morgenochtend al is volgeboekt. Dat bleek niet het geval te zijn. Een telefoontje naar Leo later had ik een boardingcard voor morgenochtend 06.10 in mijn handen.Ik zit op rij 05A, nu maar hopen dat ik eindelijk mijn huis eens kan zien. Als ik nie gegaan was vandaag, had ik misschien morgen helemaal niet kunnen vertrekken. De sewardessen bedankten mij dat ik langs was gekomen! In paats dat ze even bellen, of op een andere manier contact opnemen! Ze kunnen me ook mailen dat ik kan inchecken, dan kunnen ze ze toch ook even mailen dat er een probleem is? Het lijken wel Zweden! Dat zijn het natuurlijk ook……
Het goede nieuws is dat ik nu morgenochtend om half tien bij mijn vriendin Lydia op de koffie zit en dat we daarna Dordrecht onveilig gaan maken, naar het quiltwinkeltje, naar Vreeken zaden, naar de kinderboekhandel en naar de speelgoedwinkel. Nu heb ik wat lucht in mijn volgepropte programma. En raad eens waar we gaan lunchen? Bij villa Augustus natuurlijk. Ik heb er zin an……

15 Reacties op “De KLM in al haar klantvriendelijke glorie…..

  1. Heel veel plezier in NL, ik was 2 weken in de Jura en heb heel wat bij te lezen aan blogs zie ik.Leuk!

  2. Geniet van je short break in Nederland!

  3. Geniet maar van je verblijf in Nederland en met al je familieleden en vrienden!
    groet, Tineke.

  4. Wat en geluk dat u naar het vliegveld bent gegaan!

  5. Wat een mazzel dat je toch even langs bent gegaan om te checken. En dat je een andere vlucht kon nemen.
    Veel plezier!

  6. Kijk, da’s een geluk bij een ongeluk. En dat Villa Augustus lijkt mij ook super.

  7. Goed idee om langs te gaan! En veel plezier bij Vila Augustus! Daar hoor ik altijd zulke leuke verhalen over!

  8. Veel plezier in Nederland en straks heerlijk lunchen bij villa Augustus!!

    Corina

  9. Janneke,

    Het oerbrood met zalm van Villa Augustus.

    Heel veel plezier.

    Groetjes Martine

  10. Lieve Janneke,
    Wat was het gezellig. Het quilt winkeltje was super, inspirerend en leuk om te zien al die creativiteit. Je hebt goed gescoord.
    En Villa Augustus was boven verwachting, leuk, knus, gezellig, heerlijk…teveel om op te noemen.En we hadden daar best meer tijd kunnen zijn om alles rustig te bekijken (onder het bijkletsen) Het bijkletsen was heerlijk en eigenlijk tekort (lag Zweden maar op fietsafstand!).
    Geniet van al je kleinkids en kids.
    Liefs, Lydia

  11. Maar goed, dat wij vrouwen zo bijdehand zijn over het algemeen. 😉
    Heel veel plezier!

  12. Je bent dus al aan het genieten in Nederland, wat een mazzel dat je zelf langs het vliegveld was gegaan.
    Ik wens je nog veel plezier toe tijdens je korte vakantie hier, Geniet ervan !

  13. En vrijdag….??? Huize Wondelgijn! Ik heb er ook zin an!! 🙂

  14. Veel plezier dan en minder gedoe toegewenst voor de terugweg!

  15. Ik had je graag gezien dit keer! Maar wat in het vat zit…

Geef een reactie

