Cadeautje van Famke


Het net maakt van ons allemaal schrijvers. Zij schrijft in het Bredaas dagblad. Zij heeft een hoofdstuk in een boek geschreven, zij heeft natuurlijk een geweldig boek geschreven over haar leven als als gezinsmanager en gisteren kreeg ik haar boek met de post. Ik wilde het al heel lang bestellen, maar het kwam er maar steeds niet van. Andere mensen plannen dat keurig en zorgen dat het in Nederland aankomt op het moment dat ik daar ook ben b.v. Ik denk er pas weer aan als ik terug ben in Zweden. Maar nu heb ik het cadeau gekregen! Het staat vol heerlijke, humoristische, soms zelfs hilarische verhalen zoals ze die eerder op haar blog heeft geschreven. Erg leuk en beslist een aanrader voor iedereen. BEDANKT MARY!!!

Geef een reactie

