Het logje over de paardjes schrijf ik pas met foto’s


Wat was dat leuk zeg! Bij die werkplaats waar de Dalarpaardjes gemaakt worden! Prachtige foto’s heb ik gemaakt. Het is er nog echt authenthiek! Ik zit in de lobby van het hotel, want de internetverbinding bereikt onze kamer niet. We zitten in een bijgebouwtje en we hadden de LAATSTE kamer! Heel veel gezien en nogmaals prachtige foto’s, maar nu wil ik naar Leo, dus: misschien morgen beter…. Bedankt voor al jullie commentaar.

7 Reacties op “Het logje over de paardjes schrijf ik pas met foto’s

  1. Geen probleem joh, je hoeft je niet te verontschuldigen.
    Wel mazzel, de laatste kamer krijgen…

  2. Dalarpaardjes? Nog nooit van gehoord.

  3. Ja, wat zijn dat voor paardjes? Ik neem aan, dat het houten paardjes zijn?
    We zien tzt de foto’s wel! Ben benieuwd.
    Veel plezier nog op juliie vakantie!
    Groet, Tineke

  4. Je hebt mij ook nieuwsgierig gemaakt!

  5. Ik benieuwd naar de foto’s. Nog heel veel plezier.

    Het WE woord is ‘verzet.’ Lijkt me best een moeilijk woord om een verhaal van te maken als je zo’n leuke vakantie hebt. 🙂

    • Om eerlijk te zijn @Plato, ben ik al met een verhaal aan het stoeien (in mijn hoofd) Ik weet alleen niet of ik tijd heb om eraan te gaan zitten en het in 300 woorden te persen…….. Ik moet de tuin weer in orde maken na de vakantie, mijn foto’s op de computer zetten en logjes daarover schrijven en het huis in orde maken voor een dochter en drie kleinkineren die komen logeren over een week……

  6. Kalm aan meis, anders ben je zo weer aan vakantie toe, alles op zijn tijd ( al ben ik wel benieuwd naar die foto’s )

Geef een reactie

