Tip voor mensen die niet meer met zware stenen potten kunnen sjouwen en een hekel aan plastic potten hebben….


Bij het tuincentrum heb ik een paar hele lelijke lichte witte plastic emmers/potten gekocht en een rol jute. Toen heb ik de potten bekleed met jute en er een touwtje omheen gebonden. Als ik er aan gedacht had, had ik raffia genomen, dat is nog ietsje mooier. Maar toch: zo is het ook een leuk gezicht en als de winter komt, hoef ik me geen breuk te tillen….

15 Reacties op “Tip voor mensen die niet meer met zware stenen potten kunnen sjouwen en een hekel aan plastic potten hebben….

  1. Zeker een goed idee. Zijn ze meteen een beetje tegen de vorst beschermd.

  2. echt wel een goed idee.. en ze kunnen zo tegen de vorst?

    • Ja, je moet ze nog wel binnenhalen, maar de potten zijn veel minder zaar en het ziet er toch mooi uit. Ik haal ze altijd binnen met een steekkarretje…

  3. “Wie niet sterk is, moet slim zijn!”

    Jij bent nu heel slim bezig. We komen het binnenkort bekijken!

  4. Hi Janneke,

    Zie er heel leuk uit. In onze nieuwbouwwijk wemelt het van al die zwarte potten. Ik hou hier meer van. Ook omdat je zo al je potten kunt gebruiken door ze met het jute bij elkaar te laten passen. Misschien kun je nog een leuke strook stof die je over hebt van het quilten over het touwtje doen voor de finishing touch.

    groetjs,

    Dorothé

  5. Heel creatief en gezellig!!!

  6. Ziet er leuk uit!
    Mijn ouders vertrekken zaterdag naar Noorwegen. Ze reizen via Zweden dus ik zal vragen of ze even zwaaien. 😉

  7. Wat een goed en leuk idee Janneke!!

    Corina

  8. Super idee! Staat leuk.

  9. Inderdaad een mooi alternatief op deze manier, slimme oplossing van je , ik zie opeens in gedachten je hoofd met een gedachtenwolkje en zo’n lampje erboven ”idee” 🙂

  10. Janneke, ik zag op een blog iets dat jij vast heel leuk vindt. Hierbij de link, allemaal quilts van een groep in Antwerpen.
    http://hobbytel.nl/weblog/quilts-patchwork-belgie-3/#comment-158

Geef een reactie

