Deel uit het lied van Lutien en Beren (Lord of the Ring)


Luthien was een Elfenmaagd


Weer vluchtte zij, hij ging haar na
Tinúviel! Tinúviel!
Hij riep haar bij haar Elfennaam

Lang was hun noodlotsweg en zwaar,

Toch kwamen zij weer tot elkaar
En lang geleên verdwenen zij
In ’t Woud, zingende zorgeloos.

HIER kan je het hele gedicht nalezen. Het heet Striders song of Luthien en Beren
Eerst waren we in Hamburg (foto’s volgen)en daarna in Flensburg bij mijn zoon en schoondochter in hun elfen/kabouterhuisje(foto’s volgen). We zijn gaan wandelen in Denemarken, net over de grens in een beukenbos. ZO MOOI!!! sprookjesachtig mooi. Toen ik later de foto’s bekeek, vond ik er een echte Tolkiensfeer in zitten. Vandaar het bovenstaande kleine grapje……

9 Reacties op “Deel uit het lied van Lutien en Beren (Lord of the Ring)

  1. Prachtig. Ik houd van Tolkien!

  2. Je hebt genoten, heerlijk!
    Mooie foto’s hoor, en weer mooi geschreven.
    Realiseer me dat ik je nodig moet mailen, maar…..oooh tijd, druk, moe (vooral moe)……….maar ik vind vast ergens wat energie en tijd…het komt…..
    Liefs, Lydia

  3. Mooi!!

    Corina

  4. Hihi, leuk gedaan!

  5. Heel bijzonder gedaan. En inderdaad, je roept een soort magie op.

  6. Leuk, en heel sfeervol die foto’s bij het gedicht!
    Ik heb de foto’s van het huis van je zoon en schoondochter op FB gezien.
    Wat een apart, lief oud huisje, zeg!
    Je hebt het weer erg naar je zin gehad, denk ik zo!
    groet, Tineke.

  7. Mooi gedaan inderdaad. Bijzondere foto’s… roepen bij mij een sprookjessfeer op.

  8. Ik heb echt even zitten genieten! Van de foto’s, van de sfeer, van….Tolkien!! Heerlijk! (en een heerlijk stel ook!!)

Geef een reactie

