Altijd weer dat weer……


Met 25 graden verliet ik Zweden om hier met 27 graden een tweede pinksterdag mee te maken…. Leo belde vanuit Zweden dat het daar maandag was afgekoeld naar 13 graden…..Voor vandaag stond een lang bezoek aan het buitenzwembad op het programma. Toen ik vanmorgen mijn neus buiten de deur stak, bleek het hier ook 13 graden te zijn geworden……. Andere plannen dus. In plaats van lui liggen op een ligwei de, heb ik staan strijken voor mijn dochter en hebben we boodschappen gedaan bij AH, ook heel gezellig…. Vanmiddag ben ik met mijn kleinzoon naar zwemles geweest. Mijn hemel, wat een hitte! Ik was dat helemaal vergeten.
Nu is het weer ochtend en zometeen ga ik naar mijn andere dochter om vanmiddag (woensdagmiddag) iets met de andere twee te doen…. Foto’s volgen, want ik krijg ze niet op mijn iPad. Tot later..

9 Reacties op “Altijd weer dat weer……

  1. Al lang blij dat het niet meer zo benauwd is eerlijk gezegd, maar hier is het toch wel wat warmer dan 13 graden op het ogenblik. Een lekker zonnetje en vandaag niet teveel sjouwen, omdat ik avonddienst op mijn werk heb, daar wil ik niet te moe aan beginnen.
    Nog een fijne tijd met je kinderen/kleinkinderen toe gewenst.

  2. Het weer is ook nooit goed he? 😉
    Hier onweerde het aan het eind van de middag flink. Op zich wel lekker.
    Geniet van je vakantie in Nederland!

  3. Geniet lekker!! Weer of geen weer 😉

    Corina

  4. Het is hier vandaag ook echt prachtig weer geweest. Grote verschillen in zo’n klein landje zeg

  5. Helaas is dat alweer verleden tijd dus…. het wordt morgen 12 graden geloof ik…. 😦

  6. Tweede pinksterdag zaten wij met 30 graden aan t water, nu met 8 graden in t water!

  7. Hollen of stilstaan.. dat is nu typisch Hollands.. hahaha… gaat in alles op

  8. Hallo Janneke, Ik ben een poosje in Zeeland geweest, dus had ik veel om bij te lezen! Je hebt weer leuke stukjes geschreven, vooral die over “Tobbe” en je strijd tegen de paardebloemen zijn geweldig! En nu ben je weer in Nederland, lees ik. Veel plezier gewenst bij je kinderen en kleinkinderen!
    Groet, Tineke.

  9. Die hitte herken ik. Maar de kou en de regen daarna ook. Inmiddels zul jij er ook wel een truitje bij aangetrokken hebben. Hoe dan ook… veel plezier in Nederland. Bij familie is het altijd goed toeven.

Geef een reactie

