Zo staat hij op Funda……


Mijn zoon gaat verhuizen en nu wil hij zijn andere huis verkopen. Het is een prachtig huis, vlak bij de universiteit en het kijkt op de Maas uit. Het staat op de Esch (oude Waterleidingterrein), prachtige wijk….
Als er iemand interesse heeft: HIER MOET JE KLIKKEN!!. Kijk ook even rustig naar de foto’s…… Ik weet heus wel dat hij niet de enige is die zijn huis kwijt wil, maar toch….. Hij is wel mijn enige zoon die zijn huis kwijt wil!

6 Reacties op “Zo staat hij op Funda……

  1. Heel mooi appartement! Goede prijs ook. Met de marketing actie van zijn moeder moet hij snel verkocht zijn. Succes voor je zoon!

  2. Ik vertrek ook niet naar Rotterdam maar die oude plekjes in de stad zijn wel heel mooi!!

    Succes met de verkoop.Corina

  3. Wow, mooi appartement en mooi uitzicht. Ik hoop dat het lukt met de verkoop.

  4. Mooi!! Ik houd van Rotterdam! Zoveel herinneringen….is het geen prachtige pied a terre voor als jullie in NL zijn (is best vaak!!) :-). Dus moeders..KOPEN !!!

    • Het is op de vierde verdieping en er is geen lift. Dat is op onze leeftijd best wel bezwaarlijk. Bovendien willen wij geen hypotheek meer als we iets kopen, dus zouden we ons huis hier moeten verkopen om dat huis te kopen…….

  5. Tja, zo denk ik ook! op onze leeftijd weinig traplopen en geen hypotheek…Helemaal gelijk!. Daarom woon ik nu rustig in een betaalbaar huis in Kraggenburg!! (Noordoostpolder). Fijn zonnig weekend en relaxen na de cursus stress!

Geef een reactie

