VAKANTIE!!!!


Voor mij is de vakantie vandaag begonnen. Mijn presentatie ging goed, mede dank zij jullie ondersteunig en Jessica’s vertaalwerk tot half een in de nacht…… Volgende week ben ik in Nederland en daarna is de school afgelopen. Ik ga nog even kijken of ik nog een cursusje ga volgen na de vakantie, ik moet nog wat boeken inleveren en nog een lenen om te lezen in de vakantie, dan moet ik in juni nog een keer terug om te horen over mijn definitieve cijfer. Ik heb het niet gehaald, want dat opstel moet je voldoende halen, dus dat weet ik al. Nu ga ik eerst wat planten water geven, want het is hier snikheet en daarna een uurtje slapen. Vanmiddag ga ik met Leo naar Norrköping naar een concert en ik wil daar niet in slaap vallen. Ik heb vannacht vier uur geslapen. De voortuin wordt omgespit door de tuinman die ineens is komen opdagen vandaag en achter wordt mijn logeerhuisje opgetild, want dat was van zijn sokkel gevallen…… Het wordt iets naar achtern verplaatst en iets omhoog getakeld en er wordt grint onder gelegd voor de afwatering. Daarnaast gaat hij er een trap aan maken (want het komt omhoog) en komt er een schuilvoorportaaltje aan, zodat degenen die daar slapen met regen hun schoenen toch nog buiten droog uit kunnen doen…….

5 Reacties op “VAKANTIE!!!!

  1. Sje, vakantie. Dat duurt hier nog wel even. Enjoy. En weer naar Nederland. Heerlijk zeg.

  2. Jee mag je weer naar NL. Je zou toch tot augustus in Zweden blijven…?
    veel plezier!

  3. Geniet van je vakantie!

    Corina

  4. Fijne vakantie gewenst. Dus je tuinman pakt de zaak gelijk grondig aan (of is het in dit geval grintig aan 🙂 ) Ik wens je om te beginnen een heerlijk pinksterweekend, hier zou het in ieder geval mooi weer zijn komende dagen.

  5. Fijn dat je presentatie goed ging! Geniet van de vakantie!

Geef een reactie

