Teruggekomen in de zweedse lente.


Er volgen nog foto’s en smeuïge Hollandse verhalen, maar nu even niet. Leo komt om kwart over acht uit Egypte en ik ben net thuis. De natuur hier is wel wat minder ver, maar echt niet veel. Mijn eerste tulpjes staan bijna in bloei en de bomen hier hebben bijna blaadjes…..
Goeie reis gehad, paling, kroketten en stroopwafels voor de buren meegenomen. Volgende week zijn we waarempel weer in Nederland, maar dan komt Leo met de auto en ik rij natuurlijk met hem mee terug. Hij heeft een workshop, net over de grens bij Groningen. Ik zou eerst helemaal mee gaan met de auto, maar ik heb mijn eindexamen zweeds woensdagmiddag. Dat is een nationaal examen….. Hij moet er woensdagavond al zijn en gaat dus dinsdagmiddag om een uur of vier weg, anders moet hij 1100 km. op een dag rijden en we gaan ons niet meer druk maken om verdere longontstekingen te vermijden. Ik ga donderdagochtend met het vliegtuig naar Nederland en dan komt hij donderdagavond naar Rotterdam en dan blijven we nog een paar dagen. 2 mei moeten we weer terug in Zweden zijn, want dan heeft Leo een conferentieweek of zoiets. OK, in haast geschreven, rest volgt….

15 Reacties op “Teruggekomen in de zweedse lente.

  1. Hoi Janneke,
    Toevallig kwam ik je dekbed tegen en je lakens enzo op zolder…..moeten we het ergens afleveren dat het mee kan of heb je al een volle bak op de terugweg? Ik hoor het wel.
    Nou en ik vind Leo een bikkel hoor in zijn upperdepuppie dat hele stuk rijden. Wens hem maar succes.
    Liefs, Lydia

  2. Fijn om te lezen dat je weer goed thuis gekomen bent! En veel succes met je examen volgende week. We duimen voor je!
    Mariam

  3. Ha, ha, ha, je was vergeten om uit te loggen op mijn laptop!!! Van daar die rare reactie, vanuit jouw naam. Gelukkig dat Ellen direct zag wat er loos was. Je bent nu weer uitgelogd. Ellen en Marco koken vanavond voor ons, een verrassing wat het wordt.

  4. Klinkt heel druk en dat is het natuurlijk ook. Ik probeer in gedachten lijnen te tekenen van al jullie verplaatsingen. Dat wordt dan een kleurig strepenschilderij. Veel plezier in Nederland.

  5. Succes met je examen.

  6. Wow, wat reizen jullie toch veel! Enne: succes met (de voorbereiding op) je examen.

  7. Hoe neem je kroketten mee in het vliegtuig?!

    • In een speciale koelhoudzak en de paling ook. Het is maar een vlucht van twee uur en nog een uur erbij vooruit omdat je het eerder koopt en nog naar huis moet rijden……..

  8. Goede morgen, wat een heen en weer gereis voor jullie, maar wel leuk lijkt me om zo vaak je geliefden in Nederland te zien.
    Wat is je quilt (vorig log) prachtig geworden, daar kan ik nu jaloers op worden, zo mooi gemaakt. Daar ben ik niet voor in de wie gelegd vrees ik, alles zo precies uitgemeten en het klopt dan ook nog met mooie kleuren.
    Bij mij zou het zo scheef worden, dat niets meer aansloot vrees ik.
    Ik wens je een fijne donderdag toe.

  9. Druk, druk, druk!
    En binnenkort al weer naar NL, fijn!
    Jummie, stroopwafels & kroketten…

  10. Ik krijg spontaan zin in een broodje paling…..

    Corina

  11. Druk, druk maar lekker druk!

Geef een reactie

