De onvolprezen Repel: een oproep aan jullie allemaal


Zij die zich zo openstelt voor anderen, haar huis ter beschikking stelt aan mensen als ze zelf met vakantie is. Zij, die zulke warme, gemeende complimenten op andermans blog maakt en zo onvoorwaardelijk anderen sterkt en motiveert. Zij die met zoveel passie over kinderen, niet alleen haar eigen, kan schrijven, over allerlei vragen die vrouwen en andere mensen bezighouden. Zij die zo gloeiend over lopen kan schrijven, zo gloeiend dat je bijna gaat proberen om ook een Marathon te lopen. Vorige keer kwam het er niet van, maar deze keer ben ik een avondje langs haar en haar fantastische Daltons gegaan. Ik voel me bevoorrecht om zo’n vriendin te hebben. Wat kennen wij elkaar goed en wat kunnen we samen lezen en schrijven! BLOGGEN VERRIJKT HET LEVEN!

Zij, zij is ziek. Straks (donderdag) wordt ze geopereerd. Daarna heeft ze een maand om te herstellen zodat ze op Tweede Paasdag de Marathon kan lopen in Utrecht…….. Het is duidelijk dat niemand deze ziekte verdient, het is duidelijk dat ik nu maar één van de vele schrijnende gevallen naar voren haal, maar het is op dit moment wel MIJN schrijnende geval. Een aantal mensen hebben al op haar blog geschreven dat ze morgen speciaal aan haar denken, maar ik wil toch nog een oproep doen.
Ik wil iedereen vragen om morgen aan haar te denken, voor haar te bidden, een kaarsje te branden als dat je ding is, of gewoon positieve energie naar haar te stralen…. Ik ben er vast van overtuigd dat zulke dingen een grote kracht hebben. Ik ben er van overtuigd dat zij het voelt als een warme deken. Ik ben er van overtuigd dat haar Daltons erdoor gesterkt worden. Ik ben er van overtuigd dat de doktoren dat voelen en extra zorgvuldig te werk gaan…
Tenslotte kan je van 8 maart ook een pink ribbon dag maken….. of – om me bij Yvonn aan te sluiten: we dopen Internationale Vrouwendag vandaag om tot Internationale Repeldag! Van alle Repels die we kennen, verdient zij het het meest!

28 Reacties op “De onvolprezen Repel: een oproep aan jullie allemaal

  1. Ik denk aan Repel en brand een kaarsje!

  2. Zou zo graag meer doen,
    Mien

  3. Prachtig logje. Natuurlijk denk ik aan W. Het zal een weinig productieve dag worden vandaag op het werk.

  4. Baasbraal, ik wist niet dat Repel ziek was. Ik ga zeker aan haar denken vandaag. Ik lees altijd graag over haar hardlopen.

  5. Hoi Janneke,

    Laten we met elkaar alle krachten bundelen en omzetten in positiviteit. Ik bid voor haar. En hoop dat ze gezegend mag worden met genezing.
    Veel sterkte voor haar. Lieve groetjes,

    Franca

  6. Dag lieve Janneke,
    Wij volgen elkaar helemaal niet, maar met name via Repel weet ik van je warme bestaan én van het feit dat je vandaag een logje voor haar zou schrijven. Dus heb ik je even opgezocht. Want de kring om Repel moet dicht zitten. Warmte en positieve energie geven. Zoveel als mogelijk is.
    Schrik me vervolgens een hoedje dat je me noemt, overigens.
    Maar vandaag, Internationale Repeldag, is positieve energie het enige dat telt.
    En weet je: ik voel het. De positieve ‘vibe’. Op de dag dat ze slecht nieuws kreeg had iedereen om haar heen buikpijn. Vandaag voelt anders. Vandaag voelt goed!
    We denken aan ‘r. Allemaal. Wat, mijn hemel, wat houden we met z’n allen van dat mooie mens.
    En jij bedankt voor dit mooie eerbetoon voor dit topwijf waar het helemaal goed mee gaat komen!

  7. Lieve Janneke het is donderdag du je weet waar ik naartoe ga :)))))) dus repel gaat daar ook naartoe 🙂

    dikke knuf Alie

    • Geweldig Alie. Ik had er nog even over gedacht om een speciaal berichtje op je facebook te zetten, maar ik had kunnen weten dat jij daar gewoon zelf aan denkt. Namens Repel: bedankt.

  8. Ook vanauit achthuizen word aan haar gedacht!

  9. Ik hoop op een goede afloop en een spoedig herstel.

  10. De zon schijnt uitbundig vandaag, vanacht is er volle maan en in Zweden komt er een golf noorderlicht……..Meer positive energie kan er niet komen uit de ruimte . Het is ook nog eens wereld vrouwendag. En wij denken met zijn allen aan haar. Het komt goed met Repel!

  11. Ze is er de hele dag al, ergens om me heen, in me, naast me… er is geen ontkomen aan dat ik níet aan haar zou denken vandaag – en de afgelopen weken – en de komende tijd.

  12. Al ken je iemand “alleen maar” van haar blogs. Je hebt soms toch het gevoel haar zo vreselijk goed te kennen.
    Lieve Repel..veel sterkte vandaag.

  13. Heel veel sterkte!

    Corina

  14. Repels kaarsje brandt al, ik stuur zoveel mogelijk energie die kant op, dus het gaat lukken, zoals Marijke al zegt, er is momenteel zoveel goede vrije energie, dat kan haast niet fout gaan.

  15. Hoi Janneke,

    Eindelijk je blog weer gevonden. Kende Repel niet, terwijl ik veel (loop)blogs lees. Ben ik dus gaan doen en was meteen geboeid. Wat een drama en wat een houding en moed. Hopenlijk bloggen we binnenkort over een goede afloop. Borstkanker heb ik niet persoonlijk maar wel van dichtbij meegemaakt. Deze week nog weer met een goede vriendin (63) die terugkijkt zie http://www.knutzels.nl/2012/03/06/15-minutes-of-fame/ en vorig jaar een andere vriendin (40) die inmiddels succesvol is geopereerd en nu een natuurdieet volgt om niet alles chemisch te aan te pakken. Hulde voor je oproep om aandacht en energie te mobiliseren voor Repel die dit nu hard nodig heeft. Met een het onsteken van een kaars die de donkerte niet weg kan nemen maar wel kan verlichten doe ik met je mee.

    groet,

    Dorothé
    http://djaktief.wordpress.com

  16. Heel mooi logje…..ik leef ook mee en wens haar heeel heeeeeel veel sterkte!

    Dankjewel Janneke, voor het delen.

  17. wat lief van je janneke, dat je hier een logje schrijft om al onze (blog) energie voor repeltje te bundelen!!! tuurlijk stuur ik alle energie die ik over heb (helaas niet zo veel!) naar repeldorp! maar ik ben met mijn gedachten zeker ook bij haar… (en stuurde haar al een verrassings-overlevingspakketje, want ik weet als geen ander hoezeer je dat nodig hebt hé!)

    ps: tot hiertoe is mijn reisje nog niet geannuleerd hoor voor de zomer en wil dan zeker (ZEKER) afspreken, maar ik ga eerst nog wat verder weg… later meer!

  18. heel lief van je om hier wat te schrijven over die lieve en sterke repel.
    Hoop dat het vandaag goed is gegaan.
    Heel veel sterkte lieve repel.
    Denk aan je.
    KNuffs cathleen.

  19. Via je reactie bij Repel hier gekomen.
    Er zijn velen die aan haar gedacht hebben en aan haar denken. Dat verdient ze, ze is een prachtvrouw.

  20. Gedaan en nog steeds denk ik aan haar..

  21. natuurlijk doe ik, deed ik mee:0 Dit is iets wat ik niemand, niemand toewens.

  22. Niemand verdient dit en Repel dus ook niet.
    Denk aan haar…

  23. Even off-topic: met welke widget heb jij je blogroll hiernaast gemaakt? Lukt mij niet om dit uit te vogelen….

    • Je sleept je RSS-feed naar de zijbalk. In de eerste zet je Nog meer blogs, of Blogroll of wat je maar wilt. Daarna sleep je een nieuwe naar de zijbalk met het adres van het eerste blog enz. enz. Zo gaat het bij WordPress, verder weet ik het ook niet…

  24. mooie foto Janneke van 2 mooie mensen en ineens schiet mij te binnen; vandaag is rood de kleur. nee, vandaag is repeldag! en ook ik sluit mij aan bij de groep mensen die aan haar en haar mannen denken en + energie stuurt.

  25. Wat een bijzonder logje! Fijn lieverd! Natuurlijk denk ik aan W.

Geef een reactie

