Ze blogt weer!!!


Toen ik er was, vorige week dinsdag, wist ze het nog niet zeker. Maar nu is het eerste logje een feit. Dat logje straalt weer helemaal de oude warmte uit van voor de radiostilte. Die warmte, die liefde voor haar gezin en alles waar ze mee in aanraking komt, hoort bij haar. Daarom wordt haar blog ook zo veel gelezen.
Als je binnenkomt, ruikt het al naar versgebakken brood dat op tafel af staat te koelen.

Overal is wel een kind (er is ook een logé, later komt nog een vriendinnetje) aan het lezen, aan het spelen, of komt even om het hoekje kijken en een hand geven, allemaal heel ontspannen.
De gesprekken komen ook zomaar op gang. Doordat je elkaars blog leest, ken je elkaar heel goed,ook van karakter. Je hoeft allerlei dingen niet helemaal uit te leggen of nog een keer te vertellen. Hoogstens geef je wat aanvulling over wat je NIET op je blog hebt gezet……. Het is allemaal zo vertrouwd, alsof je al jaren bij elkaar over de vloer komt.
Het is maar weer eens bewezen: BLOGGEN VERRIJKT HET LEVEN!!

Henk - op de arm van zijn moeder - wil niet op de foto

10 Reacties op “Ze blogt weer!!!

  1. Ja zag het ook…..gelukkig ze is er weer.
    Vind de stukjes van Teunie altijd erg leuk om te lezen

    gr carla

    ps: van jouw stukjes mis ik er ook nog niet eentje trouwens

  2. 🙂 *knuf* en bedankt voor dit mooie stukje. Ik beleef het precies zo. Verheug me nu al op het moment dat we (over 4 en halve week) daar aan komen rijden, even toeteren en dan de hele meute naar de deur zien rennen. Heerlijk!

  3. Idd leuk dat ze weer blogt.
    Maar ik kijk ook vaak even of jij blogt hoor!
    Groet, Wilma

  4. Fijn hoor!!

    Corina

  5. Gelukkig dat ze weer blogt, ik hoop dat ze nu gewoon ermee door zal gaan .
    Ik ga er regelmatig even lezen.

  6. Geweldig! Daar zijn we weer blij om. Ik ga meteen weer bij haar op bezoek.

  7. Ja, ik heb haar blog ook weer gelezen. Fijn hoor!
    Leuk dat je bij haar geweest bent!
    Groet, Tineke.

  8. Ik geloof niet dat ik haar blog ken. Maar zo te lezen mis ik dan behoorlijk wat. Want warmte en gezelligheid spreekt me natuurlijk aan. Je hebt me overtuigd. Ik ga daar eens lezen.

    Janneke: even terzijde (sorry)
    Het kan zijn dat je je laatste berichtje niet terugzag. Dat kan dan kloppen want WordPress had het in de spam gezet. Geen idee waarom maar het gebeurt meer. Vandaag keek ik gelukkig en heb hem eruit gevist en gezorgd dat WordPress je nu meteen herkend. Je reactie (op boek) staat er dus nu en er is ook al door iemand op gereageerd.
    Groetjes

    Willem

  9. herkent… foei Plato…. laat Cornelis Critieck dit niet zien.

  10. Ja gelukkig blogt ze weer!! Ik ben jaloers op haar enorme effectiviteit! Wauw! Gewoon je eigen dingen doen en toch een heeel kindertehuis hebben dat zijn aandacht wil. Ongelooflijk!!! Ik heb het al moeilijk met één iemand om me heen.

    Mooi voorbeeld om me aan vast te houden.

Geef een reactie

