zeven heerlijke, volle dagen waarin ik niet gelogd heb.


Sorry Siem, sorry Marieke, sorry, Marian en Hans, sorry Noor, sorry Barend en Jeanette, sorry Corina, sorry Yvon, Manfred, Roan en Fenna, sorry Mariam. Ik moet kiezen wie ik zie en dit keer kon ik niet komen bij jullie. Omdat ik steeds meer kleinkinderen krijg, moet ik die natuurlijk uitgebreid bezoeken en mijn kinderen ook. Niet dat dat een echte plicht is hoor. Maar ik zou wel willen dat ik nog meer tijd had in een week. Langer dan een week wil ik ook niet van huis, want ik mis mijn land en mijn vent dan te veel. Helaas ben ik ziek teruggekomen, dus dit eerste logje is wat summier. Vannacht heb ik de hele nacht heen en weer gerend tussen de slaapkamer en de badkamer, vanmorgen ook, en de rest van de dag heb ik zo’n beetje geslapen, mijn koffer uitgepakt, geslapen. Ik heb nog geprobeerd weg te gaan, maar het bleef bij badderen en aankleden en daarna ben ik mijn bed weer ingedoken. Uiteindelijk durfde ik het aan om vanavond 1 geroosterd boterhammetje met dun paling (op Schiphol gekocht) te eten . Dat is me goed bevallen en toen heb ik er nog 1 genomen met een zacht gekookt eitje erbij. Dat is nu enkele uren geleden en het is er niet uitgekomen, nergens. Ik hoop dat het lek nu boven is en dat ik morgen eindelijk weer eens naar school kan. Ik heb een brief gekregen van de directie van de school waarin ik word uitgenodigd als klassevertegenwoordiger een vergadering met hun bij te wonen a.s. dinsdag. Dan moet ik natuurlijk wel weten van de klas wat ze naar voren willen brengen…… Het eerste wat jullie te zien krijgen als ik weer zover ben om foto’s te downloaden is: de schortjes! Ze werden met grote dank aanvaard. Ze hielden ze de hele dag aan….Bij twee kinderen was de band over de nek te nauw, dus ik heb zondag nog even elastiek ertussen gezet…. Jullie zien het wel, liefs

10 Reacties op “zeven heerlijke, volle dagen waarin ik niet gelogd heb.

  1. Hoi Janneke,
    Wat fijn dat je weer een topweek hebt gehad met je familie. Jammer van het ‘lek’ maar gelukig gaat dat ook de goede kant op. Lekker gevoel he als mensen blij zijn met datgene waar je op hebt zittn ploeteren?

    Groeten Marja aka Borduurmuppet

  2. Fijn dat je een heerlijke week hebt gehad, nu snel weer opknappen en genieten van je vent en je land!

  3. We lezen ongetwijfeld nog wel meer over je verblijf in Nederland. Ik hoop dat je snel weer opgeknapt bent.

  4. Ben wel benieuwd naar je belevenissen in Nederland, bloggen in NL is zonde van de tijd. Dat kun je beter thuis doen, wanneer die kerel van je aan het werk is. Ben heel benieuwd naar de schortjes! Wat is het volgende ‘project’ dat je onder handen gaat nemen?

    Hoe gaat het met Leo, is hij al weer fulltime aan het werk?

  5. Fijn dat je weer heel thuis bent, jammer van dat griepje, maar dat ben je ook bijna weer te boven gekomen lees ik.

    ot Had ze nog spijt dat ze de spin de deur had gewezen? Ik zou er zelf misschien nog bij gedacht hebben dat hij nu mede door mijn schuld was doodgemept 😦

  6. Jeannette Luksen

    Geef niks Janneke het is heerlijk dat je bij de kinderen en kleinkinderen kon zijn. Ik hoop dat je
    snel weer de oude bent. liefs Barend en Jeannette

  7. Fijn, je hebt genoten ! En ja, kan me voorstellen dat 1 week te kort is om iedereen te zien! Ai, en dan ziek terug, niet leuk dus! Vlug beter worden hoor! En nog bedankt vr je lieve complimentje op mijn blokje gisteren, doet deugd! Jij bent ook een mooi mens hoor!

Geef een reactie

