Jippieééé, ik kom naar Nederland.


Omdat het volgende week niet zo goed uitkwam en omdat de vliegtuigreis zo het goedkoopst is, kom ik morgenavond al in Nederland aan en blijf tot volgende week woensdagavond. Heerlijk ,ik heb grootse plannen. Maar nu moet ik eerst nog het laatste schortje afmaken. Dat wordt nachtwerk…….. Jullie horen weer van me, liefs

23 Reacties op “Jippieééé, ik kom naar Nederland.

  1. Leuk!! Kom je naar de ZHV-activiteit op woensdag?

  2. Geniet er van! lekker weer de kinderen en kleinkinderen knuffelen. Veel plezier!!

  3. Veel plezier in NL, geniet er van, ook de kleinkinderen zullen natuurlijk blij zijn!
    Ik ben erg benieuwd naar de schorten, we krijgen ze toch wel te zien? Vergeet niet je fototoestel en de kabeltjes enzo.

    Goede reis.

  4. Kom je nog buurten of ben je al volgepland?
    Ik hoor het wel……..deur staat meestal wel open, en je kan altijd een hapje mee-eten…..kijk maar!
    Liefs, Lydia

  5. Veel plezier en geniet van de kinderen en kleinkinderen!
    groet, Tineke.

  6. Wat fijn voor je!! Het schijnt mooi voorjaarsweer te worden!!

    Corina

  7. Gezellig!!!!!

  8. Geniet ervan, even weer een Nederlandje tussendoor 🙂

  9. Heerlijk voor jou en de jouwen hier in NL!

  10. Heerlijk Janneke misschien zien we je nog en anders een andere keer, leg me eens uit hoe dat zit met die goedkope ticket.

    Geniet van al het moois in Nederland en vooral de kinders en kleinkinderen.

    groetjes Jeannette

  11. Gossie, jij bent ook een reiziger pur sang niet? Veel plezier in Nederland!

  12. Leuk! Kom je nog langs? Morgen ofzo of zaterdag of maandag? 😉 Kun je gelijk Eddy bewonderen.

  13. Heerlijk voor je, een fijne tijd!!

  14. Eventjes uw kennis van het gesproken Nederlands weer opfrissen.

  15. Je zit dus al in Nederland begrijp ik??? Veel plezier!!

  16. Veel plezier in Nederland gewenst. Ik was er ook vijf dagen maar inmiddels al weer in Hasselt.

  17. Oh, je bent alweer terug….
    Er ontgaat mij het een en ander door de verbouwing. Maar…. ik ben weer terug. Hoop dat je fijne dag hebt gehad.

  18. Ik las uw reactie bij Mrs T. over het vasten en verwonderde mij erover dat er zoveel herkenning in mij kwam bij wat u daar schreef.
    Bent u een Hulk?

Geef een reactie

