Genoeg ruimte in het houthok, maar niet in de garage……




10 Reacties op “Genoeg ruimte in het houthok, maar niet in de garage……

  1. foto’s spreken meer dan woorden …

  2. lekker hè zo’n kachel in the all room…….
    geniet er maar van in de bibbertjes tijden.
    Lydia

  3. Wat een mooie stapel hout!

    Hoe is het met je sollicitatie gegaan? Lijkt het wat?

    • Ik weet het nog niet, Mariam! Hij zou me van de week bellen, maar ik heb nog niks gehoord. Hij zit bij Jessica op het koor en ziet haar vanavond…. Ik hoor het morgen, morgen ga ik bij haar op school een paar kinderen bekijken en advies geven.

  4. Nou zeg, de winter kan komen!

  5. Een mooi voorraadje om de winter mee door te komen.

  6. Oh lekker de kachel aan. Dat is met dit weer wel heerlijk warm zeg.

  7. Heerlijk!! Hout gaat hard hé met dit weer of is het voor volgend jaar?

    Corina

  8. Tjeu! Dat is nog eens een houtstapel!! Daar valt ons houthok echt bij in het niet…. 😉

Geef een reactie

