Genieten met een Grote G


Geen foto’s, want ik weet niet hoe ik ze moet versturen vanaf mijn iPad…
Genieten van een heerlijk hotel met goedkope kamers in het weekend ( Novotel in het brainpark Rotterdam) met een heerlijk uitgebreid ontbijt. De zalm hebben we laten liggen (eten we in Zweden 3x per week), maar voor de rest was het heerlijk!
Genieten van kinderen en kleinkinderen met alles wat ze doen en niet doen en gezellig met zijn allen praten.
Genieten van een heerlijke pasgeboren baby met allemaal punkharen op zijn hoofd.
Genieten van een heerlijk diner in De Schutse met mijn vader en al zijn kinderen en aangetrouwde kinderen, omdat hij negentig is geworden.
Genieten van een traditioneel bezoek aan het zwemparadijs met drie kinderen onder de vier waaarvan er een babymeisje is die voor het eerst in een bubbelbad ging en genoot van de kinderen die uit de (overigens doodenge) glijbaan tevoorschijn kwamen.
Genieten in een heerlijk quiltwinkeltje waar ik natuurlijk weer veel te veel stoffen heb gekocht
Genieten van Ulla Popken in Dordrecht waar ik een heleboel kleren heb gekocht. Bij ons zijn grote maten moeilijk te krijgen en Ulla Popken zit alleen in Gothenburg (300 km)
Genieten van de uitgebreide Toko in Dordrecht waar ik kroepoek, nasikruiden en ketjap heb gekocht.
Morgenmiddag ga ik nog genieten van de film waar ik mer mijn kleindochter naartoe ga
Verder heb ik nog een heel genietprogramma voor de boeg met wat bezoeken aan oude vrienden en familie (o.a mijn zusje) en aan oude bekenden. Geen blogvrienden deze keer, volgende keer weer.
Ik hoef trouwens mijn hielen maar te lichten in Zweden of er ligt weer sneeuw en het vriest weer! Vrijdagmiddag terug en dan weer naar school, allemaal genieten..
Ondertussen lees ik brokjesgewijs jullie blogs, maar reageer slechts mondjesmaat

14 Reacties op “Genieten met een Grote G

  1. Groot gelijk, geniet er maar lekker van.

  2. Inderdaad, dat is GENIETEN!!
    Veel plezier.
    Groet, Tineke

  3. Fijn, geniet er maar van … je hebt het zeker verdiend na al dat gedoe van de afgelopen weken en maanden.

  4. Oh, wat een heerlijk geniet-logje! Ik zit er hier op een afstandje fijn van mee te genieten :-).
    Teunie

  5. oh hoe heerlijk ik kan me goed voorstellen dat je met volle teugen geniet van alles 🙂
    fijne tijd!

  6. Heerlijk om te lezen. Ga zo door.

  7. Kwam hier op je blog via-via, Zweden een land wat mij wel aanlokt ik wil er altijd nog eens een kijkje nemen. Leuk om jullie te volgen. Het lijkt mij heerlijk voor jullie om weer de kinderen en kleinkinderen te zien. In Zweden sneeuw, iets waar wij waarschijnlijk deze Winter zonder moeten doen.

    Joke

  8. Wat fijn zeg even hier om te genieten van al het moois wat hier woont en is.

  9. Ik ben een poosje te verdiept geweest in mijn eigen misere en was (ik moet het toegeven!) helemaal vergeten dat je uiteraard hier zou zijn!

    Wat heerlijk dat jullie dit nu kunnen doen. Godzijdank dat jullie dit nu kunnen doen. Genietprogramma is het toverwoord van 2012. Gelijk heb je.

    Deze keer kom je weg met geen blogbezoek. Snap ik volkomen. Maar als je de volgende keer niet komt zal ik boos moeten worden. *kus*

  10. Wat fijn allemaal!!

    Corina

  11. Heerlijk Janneke, geniet met volle teugen

  12. Wat heerlijk dat julllie weer samen dit soort dingen kunnen doen. Geniet nooit met mate!

  13. Jammer, jammer dat ik er net niet was toen je in de HW was… volgende keer beter! 🙂 Goede reis terug!

Geef een reactie

