Ik schijn nooit op de juiste plek te zijn……


Het gebeurt op verschillende plaatsen op verschillende tijden, maar helaas ben ik tot nu toe nooit op de juiste plaats als het zo ver is, maar o, wat zou ik het een keer life willen meemaken: Dit, DIT, DIT!!!. Ik vind dat zo sprookjesachtig, net of je ineens in een musical bent beland zonder dat je het wist.
Een beroepsdeformatie heb ik ook. Jullie hebben vast niet dat jongetje gezien met een inactieve bovenlip, een lage tongligging en een hééééle lage spierspanning……… Hij is twee keer in beeld. De tweede keer pakt zijn moeder zijn hand.
Ik kan hem bijna HOREN praten: binnensmonds, rondt zijn mond niet bij de oo, oe en uu en praat veel te vlug. Bovendien kauwt hij waarschijnlijk belabberd.
Ik vond deze video wel toepasselijk voor Kerstmis……

13 Reacties op “Ik schijn nooit op de juiste plek te zijn……

  1. Ik zag hem direct. Hij viel me meteen op!

    En ik heb de hele video met tranen in mijn ogen bekeken. Wat zou ik dat graag eens meemaken. Mijn zus heeft me dit Halleluja ooit tweestemmig geleerd. Wij zongen hem vroeger samen…

    Dank je wel hiervoor!

  2. Wat een gebeurtenis! Zo wordt zo’n vreselijk winkelcentrum ineens fantastisch. Gek he het jongetje viel me gelijk op door zijn blik! Hij heeft een heel bijzondere oogopslag!
    Mooie blog voor een eerste kerstdag!

  3. Kippenvel. Ik zou hier ook graag bij zijn geweest.

  4. O wat gaaf. Lijkt me geweldig!

  5. Fantastisch!!! Wij zongen dit lied vroeger op de “kleuterkweek”, en hebben het ook eens opgevoerd.
    Groet, Tineke.

  6. Ja, goh, daar zou ik ook wel ‘ns per ongeluk spontaan getuige van zijn, van zo’n mooie flashmob.

  7. Geweldig filmpje!! Word je helemaal blij van 🙂

  8. Mij viel me niets op aan dat jongetje, maar het is wel heel bijzonder om deel te nemen aan een flashmob. En zeker als je zo’n mooi nummer ten gehore mag brengen. Prettige feestdagen!!
    Anna Marie.

    • Ja, beroepsdeformatie. Maar daarom vind ik ze niet minder lief hoor! IK zie nou nooit wat iemand aan heeft of wat voor kleur ogen ze hebben……

  9. En in één klap is het Kerstmis!
    Dank je wel

  10. Wauw! In een woord geweldig!

  11. Ik zit dit filmpje nog eens even terug te kijken en moet steeds denken aan een “echte”film die ik op dvd moet hebben alleen wil het me niet te binnen schieten welke. Is volgens mij ook in Zweden opgenomen.

    Jullie een idee?

    Corina

Geef een reactie

