Drie jaar naar gezocht en in Colombia gevonden; precies zoals ik hem hebben wil: leer, vakje voor, vakje achter, vakje binnenin en er kan A4 in. Kostte 60 Euro i.p.v. 250 bij de Bijenkorf….





22 Reacties op “Drie jaar naar gezocht en in Colombia gevonden; precies zoals ik hem hebben wil: leer, vakje voor, vakje achter, vakje binnenin en er kan A4 in. Kostte 60 Euro i.p.v. 250 bij de Bijenkorf….

  1. Een hele mooie tas inderdaad. Ik vind die print op de voorkant geweldig. Maakt je tas uniek. Veel plezier ermee! Anna Marie.

  2. Wat leuk voor je. Warme kleuren en er kan een heleboel in. Dat je daar nou helemaal voor naar Colombia moest …

  3. Geniet van je mooie nieuwe tas. Tja, wat van ver komt…..!

  4. Ha, ik las even snel, dat er 60 euro in kon in plaats van 250 :-))
    Maar een mooie is het!

  5. Kijk, dat is leuk, dat het dan eindelijk lukt. En ook nog van zover weg, een bijzonder souvenir!

  6. Wat een mooie tas en wat heerlijk dat er zoveel in kan.

    Corina

  7. oh hij is ook nog gewoon ehct mooi 🙂

  8. Wat fijn en voor je! En meid, wat een briljant mooie tas! Ik vind hem echt heel mooi: ik zou hem ook direct hebben gekocht denk ik!

  9. Ja super! Mooie kleur ook…

  10. Mooi! Grappig he, soms zoek je ergers naar en vind je het maar niet en dan ineens loop je er zomaar tegen aan!

  11. wat een leuke tas Janneke… geniet ervan

  12. Wauw wat een prachtige tas!!

  13. Wat een super mooie tas! Een bijzondere herinnering aan een bijzondere vakantie. Veel plezier ermee!

  14. Een tas met een verhaal dus.Wat een hectische tijd,maar een fijne tas aan over gehouden.Waarom is die Bijenkorf zo duur dan?Ben het Hollandse leven niet mer gewend dus.
    Groet, Wilma

  15. Ja, daar moet je dus voor naar Colombia… wel heel mooi!

  16. Dat scheelt nogal in prijs?!
    Zo zie je maar wachten is het soms waard. 🙂

  17. Zo….eindelijk een plekje voor de huis / autosleutels, credticards, bankpasjes, paspoort ….. #grapje. Mooi koopje!

  18. MIJN VERJAARDAG!

Geef een reactie

