Nou vooruit: een woordeloos voorproefje. Let op: klik op Kinderdijk-elshout.pres. en daarna op slideshow, bij het begin beginnen……


Kinderdijk-Elshout pres

15 Reacties op “Nou vooruit: een woordeloos voorproefje. Let op: klik op Kinderdijk-elshout.pres. en daarna op slideshow, bij het begin beginnen……

  1. Wat een schattige jongetjes daar zo op het eind 🙂

    • Dat zijn mijn kleinzoontjes (zei de trotse oma). Deze foto is genomen eind augustus, op de dag dat hun zus geboren werd….Ze zijn zo getraind met fotograferen dat ze op commando beginnen te schateren als je zegt: “lachen” Dat is dan wel weer minder, want je kan moeilijk spontane foto’s van ze maken…

  2. Houdt er rekening mee dat een rondgestuurd bestand als dit typisch een virusdrager kan zijn.

    We weten niet wie het gemaakt heeft en we weten niet hoe goed Janneke het gecontroleerd heeft voordat zij het doorstuurde.
    De software waarmee dit geopend wordt, MS Power Point, heeft een hoop kwetsbaarheden gekend, waarvan de laatste gisteren op de 13 bekend gemaakt zijn[*].

    Wie dus niet eerst al z’n Microsoft software update voor deze presentatie te openen, is kwetsbaar.
    Zelf bedwing ik mijn nieuwsgierigheid en pas ik voor lol als deze. 🙂

    Sjoerd

    [*] http://secunia.com/community/advisories/search/?search=power+point

  3. Een mooie slideshow. Hahaha, ik las de reacties van Sjoerd pas nadat ik de slideshow bekeken had. Ik sta daar helemaal niet bij stil, dat het misschien wel een virus kan bevatten. Da’s best dom natuurlijk.

  4. erg leuk!!!!!

  5. Haha, net als Mrs T. las ik Sjoerd z’n reactie pas ná het bekijken van de slideshow! Slim…
    Ik ben heel benieuwd hoe je spreekbeurt ging vandaag en wat je klasgenoten er van vonden! Toevallig heb ik de molens onlangs aan een mevrouw uit India aangeraden die naast mij in het vliegtuig zat. Ze moest voor zaken in Nederland zijn, maar hoopte dat er tijd was voor een uitje!

  6. Super je presentatie!!
    Ik heb er vanmiddag nog een rondje langs geskeelerd.

    Corina

  7. Molen 13 is geen Kinderdijker hé..

    Corina

  8. Hi janeke,

    Had jij mijn mail nog gezien?

    Gr martine

  9. Mooie presentatie Janneke en leuke foto’s, die met Simeon en Jesse, heb je die in augustus gemaakt? groetjes Barend en Jeannette

Geef een reactie

