De kijkcijfers kunnen weer omlaag en ik ben er blij om…


Het ziet er nu toch echt naar uit dat Leo aan de beterende hand is. Van 8 liter zuurstof vorige week zondag, is hij nu op een halve liter. Als hij niks doet, gaat dat goed. Vanmorgen ging hij onder de douche, maar dat was toch iets te hoog gegrepen. Het was een eindje lopen en toen hij er eenmaal onder stond, kreeg hij ademnood. Zijn saturatie was 82 en dat is veel te laag. Dat was wel even een tegenvaller. Het heeft hem heel goed gedaan en mij ook dat twee van onze vier kinderen er vandaag waren. Mijn zoon gaat morgenvroeg weer weg en mijn dochter morgenmiddag. Vanavond heb ik eindelijk weer eens echt lekker gekookt samen met hun. Gegrillde zalm met een ratjetoe van aardappelblokjes met paprika en tomaat en sla. De verbetering heeft dus ingezet en de cijfers van mijn hits (tussen de 900 en 1000 iedere dag) kunnen weer naar beneden. Misschien ga ik nu ook wel weer eens over iets anders loggen dan ziekte, wie weet……

23 Reacties op “De kijkcijfers kunnen weer omlaag en ik ben er blij om…

  1. Gelukkig dat er eindelijk verbetering in zit. En wat fijn dat je kinderen bij je zijn. Die heb je op dergelijke momenten toch het allerliefst om je heen. En het lijkt me nogal logisch dat je het alleen maar over Leo’s ziekte hebt, dat is wat je op dit moment hevig bezig houdt. Later is het wel leuk om terug te lezen. Ik heb dat ook met de blogs die ik vorig jaar schreef over de hartoperatie van mijn lief. Dat hakte er ook behoorlijk in en daar heb ik uiteraard over geschreven. Als je dan later al die reacties terug leest….tja, daar word je dan toch wel weer blij van. Ondanks alles.

  2. Een fijn logje om te lezen, Leo gaat vooruit en twee kinderen op bezoek. Heerlijk voor jullie alle twee!
    We blijven aan jullie denken!
    Lieve groeten

  3. Fijn te lezen dat er verbetering is!!

  4. Hoopvol,dank de Here.Mijn kaars blijft branden!

  5. Fijn om te lezen dat het beter gaat. Inderdaad ben ik hier even regelmatig komen gluren of er al nieuws was ….. fijn dat je kinderen er zijn en goed dat je weer eens lekker gekookt hebt, ik vind dat in moeilijke tijden altijd een goed teken:)

  6. Fijn dat het toch vooruit gaat, al mag Leo nog niet naar huis denk ik. Want even naar de douche lopen om te douchen en dan weer ademnood, is nog niet iets waarmee je meestal naar huis toe mag.
    Maar er is licht aan het eind van de tunnel.

    Wij stappen hier straks in de auto om de verjaardag van zus te vieren 150 kms verderop. Ik wens je een fijne zondag toe.

  7. Positief nieuws dus. Een fijne zondag gewenst.

  8. *haalt opgelucht adem*
    Fijn dat Leo echt opknapt nu en dat 2 van jullie kinderen en waren/zijn.

  9. Ben blij dat het nu weer wat beter gaart met Leo. Ook ik kwam hier veel meer kijken dan normaal. Ik vind het nogal wat wat je de laatste tijd voor je kiezen gekregen heb en heb diep bewondering en respect over de humoristische manier die je heb om het van je af te schrijven.
    P.S wanneer moet jezelf weer naar de tandarts?
    Groetjes

  10. fijn te lezen dat het de goede kant opgaat…
    en dat je kinderen er zijn zal vast ook helpen…
    sterkte nog hoor!

  11. Wat een fijn logje!!

    Corina

  12. Gelukkig dat het de goede kant opgaat. Eindelijk!

  13. Janneke,

    Wat fijn om te lezen dat het beter gaat met Leo, je lekker hebt gekookt met je kinderen om je heen!
    Maar al gaat het beter met Leo, ik blijf met dezelfde frequentie kijken hoor.

    Groeten Marja aka Borduurmuppet

  14. Ik hoop het zo voor jullie! Ik hoop het zo…. Het gaat in ieder geval de goede kant uit!! 🙂 *gelukkig*!

  15. Dat is nog eens goed nieuws. Misschien heeft het co-assistentje wel gelijk…….

  16. Lieve Janneke en Leo,
    Het is goed dat we het in Bogota over je blog gehad hebben. want die geeft me nu de kans om te volgen hoe het met Leo en jou gaat. Logisch dat Leo niet op mijn mails antwoordt, en wat een achtbaan was het voor jullie, alleen al om weer thuis te komen. Via Bart en Don hoorden we al iets, maar dit? Ongelofelijk. Bij deze heel veel sterkte, op zijn minst een beetje stabiliteit, en vooral herstel.
    Met hartelijke groet, Wim Hafkamp
    (hafkamp@nicis.nl)

  17. Fijn, dat goede nieuws! Hopelijk gaat het met Leo steeds een beetje beter!
    Het allerbeste voor Leo en voor jou!
    Groet, Tineke.

  18. Fijn dat het herstel zich bestaat in stijdende lijn bevind.

  19. Gelukkig!

    Heel veel sterkte met het verdere herstel, hopelijk gaat het inderdaad steeds beter!

  20. Gelukkig dat het beter gaat met uw man.
    Nog veel sterkte!

  21. Goed nieuws! Heel veel sterkte.

  22. Fijn dat het zich positief ontwikkelt. Hopelijk houden de kijkcijfers aan ook als er gewoon weer positief nieuws te melden is. Da’s toch ook leuk?

Geef een reactie

