Er zijn van die situaties waar in ik graag ongelijk krijg ….


Het spijt me, maar ik kan het nog niet geloven…. Het lijkt erop dat de verbetering is ingezet. Voor het eerst vandaag had ik het gevoel dat er weer wat pit in die man van mij komt. Let wel, hj kan nog steeds niet langer dan 10 minuten zonder zuurstof. Dan daalt zijn lichaamstemperatuur en zijn saturatie komt onder de 90, maar het ziet er beslist beter uit. Ik had mijn quiltwerkje meegenomen om niet in slaap te vallen, maar hij vond mij niet gezellig naaiend dus….. viel ik weer in slaap. Maar ik ben wel drie uur geweest. Toen ik thuis was, belde hij en vertelde dat hij toch weer een infuus heeft gekregen voor de nacht, omdat zijn calciumgehalte te hoog was, shit! Ik vertrouw het nog steeds niet, maar ik wil zo graag ongelijk krijgen!

12 Reacties op “Er zijn van die situaties waar in ik graag ongelijk krijg ….

  1. Wat een nare onzekere weg,moeten jullie gaan ga, een kaars voor jullie branden.
    Heel veel sterkte en geef toe aan je slaap!

  2. Ik snap dat het niet vertrouwt, zonder infectie zo’n labiele saturatie betekent toch iets….Zet door dat ze verder zoeken. Ligt hij nog steeds op infectieziekten of nu op longziekten/interne geneeskunde? En Janneke, ik zeg het maar weer, zorg goed voor jezelf en slaap lekker veel .

  3. Hè wat is het toch rot allemaal. Ik zou willen dat ik het even van je kon overnemen. Maar ja, dan schrikt Leo zich een hoedje als ik ineens naast zijn bed sta:-)
    Ik geef je een dikke zoen op je wang en weet dat ik aan jullie denk en met je meeleef en heeeel veel positieve energie jullie kant op stuur.

  4. Janneke, ik ben geen arts, maar wijs het ziekenhuis op de ziekte sarcoidose. Het komt niet vaak voor, maar de symptomen lijken er wel op.

    • Ze hebben in colombia zowel als hier al vragen in die richting gesteld, maar zijn tot de conclusie gekomen dat het dat niet is. Bedankt voor het meedenken Annelies.

  5. He bah, het wil niet echt vooruit gaan. Wat een onzekere tijd is dit voor jullie. Ik hoop dat het snel beter gaat.

  6. Ach, wat een spannende periode,ik heb de kaars gebrand,en gebeden,meer kan ik nu niet doen,lieve groet Rieja.

  7. Werk in ZKh zou je zo willen helpen??Maar slaap in liefde goedenacht!!

  8. O Janneke, wat een toestand allemaal, ik hoop dat er toch een (blijvende) stijgende lijn in gaat komen…
    Sterkte jullie beiden!

    Liefs Marja aka Borduurmuppet

    Ik wou dat ik jouw Leo ff kon “beam me up Scotty” naar het ziekenhuis waar ik werk…

  9. Hoi Janneke en Leo,

    Wat vervelend dat het nog steeds niet veel beter gaat met Leo. Hopelijk zoals je schrijft ziet er nu heel klein beetje vooruit gang in. Je hoopt altijd dat ze een of ander medicijn hebben dat in je spuiten en dat je je dan langzaam weer beter voelt. maar ja zo werkt het niet.
    Heel veel beterschap gewenst van ons
    ps Janneke denk aan je eigen gezondheid !!!!
    Liefs Rene, Lisette dikke knuffel van Elise en Mirthe

  10. Fijn dat er zoveel mensen met je meedenken. Ik heb de kennis niet en ik kan niet helpen. Maar met zoveel artsen hoeft dat waarschijnlijk ook niet. Ik duim voor jullie.

Geef een reactie

