Eigenlijk ben ik best trots op mij…


Iedereen blijft maar zeggen dat ik goed voor mezelf moet zorgen en ik luister. Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik niet mag omvallen. De acute situatie met Leo is nu even over, maar hij is niet beter of zo, ook niet beterder. In feite is hij er nu slechter aan toe dan teon hij in Bogota het ziekenhuis in ging. Het zal nog een hele tijd duren allemaal en er zullen nog heel wat rimpels of golven volgen.
Leo heeft zich erbij neergelegd dat hij voorlopig in het ziekenhuis blijft.
En ik? Ik heb vanavond echte ouderwetse groentensoep gekookt. Ik heb in de winkel een stokbroodje gekocht en ik heb heerlijk vanavond verse groentesoep met gehaktballetjes en stokbrood gegeten. Dan ga ik nu maar eens slapen. Morgen moet ik om acht uur in het ziekenhuis zijn om de medische verslagen van Bogota te brengen zodat ze ze kunnen kopiëren. Dat is al een keer gedaan maar ze zijn kwijtgeraakt bij de eerste hulp. Nadat ze alles hebben gelezen, beslissen ze wat ze gaan doen aan behandeling. Ik ben benieuwd.

16 Reacties op “Eigenlijk ben ik best trots op mij…

  1. Sterkte! En ik hoop dat Leo gauw opknapt.

  2. Welterusten Janneke, ik hoop dat je kunt slapen. In je hoofd blijft er zoveel rondmalen, dat slapen nog wel eens een probleem kan zijn, in dit soort situaties.
    Gelukkig dat Leo er zich bij neergelegd heeft, dat hij in het ziekenhuis het best af is.
    Wel slordig dat ze de verslagen van Bogota kwijt geraakt zijn, hopelijk zijn ze verder wel efficiënt .
    Je moet inderdaad op jezelf passen, goed dat je eten hebt gemaakt (en opgegeten) Ik weet nog van alle toestanden , toen mijn man een herseninfarct had gehad. Ik denk zelf nog altijd, dat na die twee jaar tobben , steeds eerst aan hem denken en mezelf een beetje verwaarlozen, er voor gezorgd heeft , dat mijn ziekte de kans kreeg om zich te ontwikkelen. Je hebt na zo’n periode toch minder weerstand en bent vatbaarder voor (misschien al sluimerende) ziektes bij jezelf.
    Probeer dat te voorkomen , door gezond te eten en een regelmaat in je leven te houden, waar je natuurlijk Leo in meeneemt.
    Er zal zeker nog een hoop op jullie afkomen, maar dat is allemaal te overwinnen. Allebei veel sterkte gewenst en voor Leo natuurlijk een grote krat vol beterschapswensen.

  3. Goed zo! je mag inderdaad niet omvallen. En Leo is nu in goede handen. Probeer beide maar een beetje (helaas gescheiden..) tot rust te komen.

  4. Mag ik mee eten? Heb wel zin in een ouderwets kommetje groentensoep met gehaktballetjes..
    Goed dat je voor jezelf zorgt!!
    Opnieuw sterkte voor jullie beiden.

    Corina

  5. Tja, niemand heeft iets aan je als je omvalt. Maar ja, je gaat toch verder op de automatische piloot. Achteraf vraag je je af (weet ik uit ervaring) hoe je het allemaal hebt vol kunnen houden. Goed voor jezelf zorgen is natuurlijk heel belangrijk, want als jij ook nog ziek wordt heeft Leo ook helemaal niks aan je.
    Ik wens jullie maar weer veel sterkte en hoop dat er snel met een goede behandeling kan worden begonnen.

  6. Janneke heel veel sterkte. Doe Leo onze hartelijke groeten.

  7. Lieve Janneke, ik ben ook trots op jou. Leo is in beste handen. En wat goed dat hij zo geduldig is. Beterschap!

  8. Janneke, heel goed van je.
    En verder nog veel sterkte toegewenst allebei.
    Groet,
    Ingrid

  9. Lieve Janneke, Verse groentesoep met balletjes en stokbrood dat klinkt lekker!
    Sterkte en beterschap, blijf aan jullie denken!

  10. Zorg goed voor jezelf, en neem op tijd je rust.
    Leo is nu in goede handen, en daar moet je op vertrouwen!
    Zijn er geen familieleden of vrienden die een poosje naar je toe kunnen komen om je te steunen?
    Is misschien moeilijk, en ben je nog het liefste alleen….
    Veel sterkte en beterschap maar weer!
    Groet, Tineke.

  11. Oh jee, wat een avontuur! Ik wens jullie allebei veel sterkte! Veel betershap ook voor Leo.

  12. Janneke hou je taai!

    Liefs Marja aka Borduurmuppet

  13. Slordig zeg! dat ze patiënteninformatie kwijt raken!
    Beterschap voor Leo! en nogmaals sterkte vandaag met alles

  14. je doet dat goed hoor!

  15. En dat mag je ook zijn. Trots op jezelf. Je moet het nu toch maar ff zien te rooien allemaal met ook nog de zorgen om je zieke echtgenoot. Da’s niet niks! Sterkte!

  16. Ik wens Leo nogmaals veel beterschap. Enfin, de anderen zeggen alles al wat ik wilde zeggen dus daar zie ik nu van af. Napraten is niet leuk. Hopelijk komen jullie beiden straks weer in rustiger vaarwater.

Geef een reactie

