Flinke tegenvaller…


Leo werd vanavond door de verzekeringsmaatschappij gebeld. De vliegmaatschappijen hebben wat meer tijd nodig om akkoord te gaan een patiënt mee te nemen die met zuurstof moet reizen. Ze willen de doktersverklaring ook hebben en dat kost tijd. We hadden gehoopt morgenavond (vrijdag) te kunnen, maar helaas wordt het zondag of maandag pas en dan zijn we pas dinsdagavond laat in Zweden……
We zitten hier nog wel even dus….
Een geluk bij een ongeluk is dan wel dat Leo nog wat extra tijd krijgt om aan te sterken voor de zware reis begint… en dat ik van verveling 6 logjes per dag schrijf, alles over mijn ipad te weten kom, perfect leer bedden opmaken, steken leer leeggooien in maatbekers, schatten hoeveel cc het is enz. enz. Ondertussen ligt mijn quilt te wachten in Linköping, de quilt waarvan ik had gedacht dat ik er geen tijd voor zou hebben als ik in tropische zeeen zou zwemmen en in januari wordt dat kind geboren

6 Reacties op “Flinke tegenvaller…

  1. Ach wat jammer – je eigen haard is inderdaad wel goud waard. Gelukkig zie je zelf de ‘zonnige’ kant er alweer van in – jullie zijn een stel met veerkracht, die krijg je niet zomaar klein. En die eigen haard, die is echt in zicht! Ik weet hoe het is om dagen- en nachten bij iemand in het ziekenhuis te moeten wachten (toen onze oudste diabetes kreeg), dus enig recht van spreken heb ik toch wel?

  2. Sterkte met wachten!!

    Corina

  3. goh, was even wat minder actief in blogland, en wat schrik ik hier van het nieuws dat je lieve leo in het ziekenhuis ligt… gelukkig al wel weer aan de betere hand intussen, hoop dat jullie snel weer naar zweden mogen… en hoop dat zijn nieren weer helemaal herstellen!!! (weet er alles van hé!)
    sterkte daar hoor!

  4. Ach, dat kind, dat houdt ze gewoon nog een maandje op (-;

    Hoop dat jullie toch snel terug kunnen naar huis, in goede gezondheid..

  5. Lieve Janneke en Leo,
    Na regen komt zonneschijn zullen we maar denken. Jammer inderdaad dat je die quilt niet even kunt pakken, maar het is even niet anders.
    Tja, tegenwoordig moet er voor 1000% uitgesloten worden dat je geen terrorist bent die iets naars wil doen (understatement!!!) inzake de zuurstof dan.

    Ik wens jullie veel suc6 met de terugreis en hoop dat jullie bij eigen haard goud waard kunnen aansterken.

    Groeten Marja

  6. Vervelend zeg. Maar bekijk het inderdaad maar positief: zo heeft Leon tijd om extra aan te sterken.

Geef een reactie

