Leo ligt in het ziekenhuis in Bogota.


Even kort: Leo heeft al ruim een week moeite met ademen hier. We dachten dat het aan de hoogte lag, maar hij verzwakte helemaal. Toen hebben we besloten onze vakantie af te breken en naar Zweden terug te keren. Voor we gisteravond naar het vliegveld gingen zijn we nog even bij een ziekenhuis langsgegaan en daar hebben ze hem meteen gehouden. Hij passeerde met gemak alle rijen wachtenden en binnen twee minuten had hij zuurstof. Hij blijkt een soort longontsteking te hebben en zijn nieren hebben een klap gekregen. Hij heeft alleen helemaal geen koorts gehad, dus ze weten het nog niet zeker. De mogelijkheid van een longbloedinkje staat ook nog open…….. Zodra we kunnen gaan we naar huis, maar nu is dat te gevaarlijk. De longarts met name was bang dat hij de verminderde hoeveelheid zuurstof hoog in de lucht niet zou overleven. Ik hou jullie op de hoogte.

56 Reacties op “Leo ligt in het ziekenhuis in Bogota.

  1. O my goodness, Ik schrik me een hoedje… heel veel beterschap voor jouw mannetje en ook sterkte voor jou… in een land waar je waarschijnlijk de taal niet spreekt….

    Hopelijk knapt hij snel op om te kunnen vliegen en kunnen jullie in Zweden verder aansterken!

    förbättring!!! ( als het niet goed is wat hier staat neemt google vertaalmachine de volledige verantwoording op zich!)

    Heel veel liefs Borduurmuppet aka Marja

  2. Jeempie, dat is niet best. Sterkte en laten we hopen dat het allemaal mee zal vallen. We ddenken aan jullie.

  3. Lieve Janneke!
    Heel veel beterschap en sterkte voor Leo. Hopelijk kunnen jullie snel naar Zweden vliegen.
    Denk aan jullie in mijn gebed.
    dikke knuffel en sterkte, Mariam

  4. Jeetje mens wat een schrik! Maar goed dat jullie nog even een pitstop bij een ziekenhuis hadden gemaakt. Je had niet kunnen bedenken dat het zo erg zou zijn. En je moet er niet aan denken als jullie wel het vliegtuig hadden gepakt. Niet dat ze daar geen goede hulp zouden kunnen bieden; noodhulp.
    Veel sterkte, houdt moed, let goed op wat ze tegen je zeggen en vraag om papieren die je mee kunt nemen naar huis (een kopie van ontslag papieren etc), bel de verzekering over hoe en wat je moet doen. Schrijf en noteer namen van artsen die helpen. Doe wat je moet doen en kom met z’n tweetjes veilig weer thuis.
    Knuffels,
    Plofje

  5. Mensen wat een schrik.Denke een verhaal over wantoestanden bij de tands=arts,maar dit is erger zeg.
    Idd,bel met je verzekering.Soms kan een ambassade helpen.
    ‘Heel veel sterkte en een groet van ons aan jullie. We vergeten jullie niet in het gebed.
    Love,
    Wilma

  6. Buggar !
    Dat is schrikken…
    Hopen dat ‘ie snel weer goed genoeg is om weer thuis te komen.
    hou ons op de hoogte.

  7. Sjonge zeg, dat is nou ook wat! Op zoveel wijzigingen in je schema had je al helemaal niet gerekend! Hopelijk is de medische zorg daar voldoende! Heel veel sterkte hoor meid, ik denk aan jullie!

  8. Hoi lieve Janneke, heel veel sterkte. Wens Leo ook veel sterkte en beterschap.
    Ik hoop dat jullie snel kunnen vliegen naar jullie vertrouwde plekje.
    We bidden voor jullie allebei (een beetje meer voor leo ok!
    Hou je taai hé!
    Liefs, Lydia

  9. Ach meis…wat een schrik. We bidden voor jullie …..

  10. Jemig, ik schrik me rot. Ik hoop dat het snel beter met hem gaat. Sterkte!

  11. Gelukkig gingen jullie eerst nog even bij een ziekenhuis langs. Hopelijk kunnen jullie snel terug naar Zweden. Sterkte jullie allebei.

  12. Wat een schrik, zeg. Ik hoop dat er snel meer duidelijkheid komt en dat de artsen wijze beslissingen nemen. Gelukkig ben je, ook in Bogota, in Gods handen. Sterkte!!!

  13. Heel veel sterkte en beterschap gr marieke

  14. O jee! He, wat superrot!! Ik wil best graag dat je naar huis komt, want ik mis je enorm, maar natuurlijk niet op deze manier!! Ik bid ook!Veel sterkte aan jullie allebei! Liefs och krammmm Jezz

  15. He get, dat is schrikken!
    Hoop met jullie op een spoedig herstel en veilige thuisreis!

  16. nog een keer proberen: O jee, wat superrot!! Ik wil best graag dat je naar huis komt, want ik mis je ernorm, maar natuurlijk niet op deze manier! Ik bid ook! Veel sterkte voor jullie allebei en een dikke krraamm…Liefs Jezz

  17. Lieve Janneke, ik schrik hier heel erg van.
    Ik hoop dat het snel beter gaat met Leo, dat ze weten wat het is en dat er dan een behandeling voor is. Dat hij weer kan reizen. Dat jullie weer naar huis kunnen. Wat kan je wereld toch in ene op z’n kop staan. We denken aan jullie. Kram Gon

  18. Wat een schrik JAnneke . heel veel sterkte jullie.

  19. Wat een schrik Janneke ! Veel sterkte voor jullie.
    liefs, Sylvia

  20. Ik kan alleen maar zeggen, heel veel sterkte,beterschap en moed . Hou je haaks. Alles wat ik in me heb aan positieve energie en gedachten gaan naar jullie uit!
    liefs, Marijke

  21. Ben ervan geschrokken zeg.Hopelijk weten ze snel wat er aan de hand is en kan een behandeling gestart worden. Heeft hij vaker last van z’n longen/luchtwegen? Mss contact opnemen met je huisarts?
    Groet en heel veel sterkte .
    Wilma

  22. Heel veel sterkte.
    Dat je eigen eigenheimer daar nu ligt.
    Mijn hart gaat naar je (jullie) uit.
    Liefs, Vuurbloem

  23. Heel veel sterkte en beterschap.

  24. Heel veel sterkte met leo en wens hem beterschap, zodra ik kan zal ik zijn naam op de gebedsrol plaatsen!!

    goeie reis naar huis
    dikke knuf
    Alie

  25. Heel veel sterkte.
    Dat je eigen eigenheimer daar nu zo ligt.
    Liefs, Fiori

  26. Heel veel sterkte allebei! ik wens jullie alle goeds en zal duimen en positieve gedachten jullie kant op sturen…

  27. Ik hoop dat er goede medische verzorging daar is en dat je man maar gauw zover mag opknappen dat hij weer naar Zweden kan vliegen. Heel veel sterkte

  28. Wat een schrik , heel veel sterkte voor jullie en hopelijk valt het allemaal mee.

  29. Wat een naar bericht en dan ook nog zo ver van huis. Hou je haaks, jullie allebei. Hoop op een voorspoedig herstel en dat jullie snel weer naar huis kunnen.
    Ik denk aan jullie.

    Groetjes, Suzanne

  30. oh jasses wat een toestanden, heeeul veel beterschap en sterkte gewenste n dat je Leo maar snel goed op mag knappen!
    liefs,
    sillie

  31. Jakkie, heel veel sterkte Janneke en Leo.
    Veel liefs

  32. Heel veel sterkte!
    groetjes,
    San

  33. lieve janneke, wat is dat schrikken zeg!
    ik wens jullie heel veel sterkte en goede moed, en denk aan jullie.
    zoen,
    eva

  34. Heel veel sterkte.
    Francine

  35. Ik lees zojuist je bericht.
    Dat is schrikken, zeg! Heel veel beterschap gewenst voor je man, ik hoop dat hij maar snel zal opknappen en naar huis kan vliegen!
    Heel naar allemaal als je in zo’n vreemd, ver land bent!
    Kunnen jullie je in het Spaans een beetje verstaanbaar maken?
    Het allerbeste gewenst hoor.
    Groet, Tineke

  36. Heel veel sterkte!!

    Corina

  37. sterkte en dat jullie maar snel veilig thuis mogen komen

  38. weet je al wat het is?
    is het wegener?

  39. Van harte sterkte jullie alletwee en we hopen dat de middelen mogen baten. Groet, Leni.

  40. Van harte sterkte alletwee en we hopen dat de middelen mogen baten. Groet, Leni.

  41. Jeanneke ,
    Heel veel sterkte en moed , lees dat het van de longen is ? Hopelijk een allergie waar vlug iets aan kan gedaan worden . Denk aan jullie liefs en beredikke geneesknuffel en vlug saampjes thuis liefs Suzieke

  42. Ojee, dat is wat anders dan mooie vakantieverhalen en foto’s te bekijken.
    Ik wens Leo heel veel beterschap en jij sterkte.
    Hopelijk kunnen jullie snel naar Europa.

  43. sylvia van ham; heel veel sterkte toe gewenst en beterschap voor leo. hoop dat jullie gauw weer terug naar zweden kunnen vliegen.

  44. Heel veel sterkte, Hopelijk knapt hij snel op zodat jullie weer naar Zweden kunnen. Maar wat een schrik voor jullie beide zeg!

  45. Hè Janneke toch, ik las het eerst bij Teunie, nu hier. Wat naar en spannend. En jij, voel jij je wel goed? Geen last meer? Heel veel sterkte en beterschap voor Leo.

  46. Hejsan Janneke en Leo, god bättring/betterskip toegewenst. Dat jullie maar snel veilig en gezond weer naar huis kunnen. Ta hand om varann! Anna

  47. lieverd wat een schrik… Leo beterschap enne houd jullie taai hoor

    ik denk aan jullie

  48. Oh Janneke, wat schrikken!
    Van harte beterschap voor Leo toegewenst.
    En jullie beiden: veel sterkte!
    Ingrid

  49. Oef, dat is schrikken. Sterkte en beterschap!

  50. Ik kijk steeds even of er al nieuws is. (Zelfs op school nu) Moet veel aan jullie denken. Wat een schrik! Houd jullie haaks en de moed erin!!!
    Henrica

  51. Heb jij wel geslapen? Denk je goed om jezelf!!!
    Liefs, Lydia

    • Jawel, ik heb geslapen, maar Internet aan laten staan. Ik had gisteren zo’n moeite om het erop te krijgen….

      • OK, dat stelt me een beetje gerust, want jij moet wel op de been blijven hoor!
        Hé, jullie moeten de groetjes hebben van de kids en Arjan. Ze schrokken wel even, hoor!
        Liefs……zie je logje wel weer. Lydia

  52. Heel veel sterkte en beterschap gewenst Janneke!

  53. Lieve Janneke, ik heb dit helemaal gemist!! Ben blij te lezen dat het alweer wat beter gaat.
    Dikke kus!

Geef een reactie

