Nog even snel een terugreis voor Leo geboekt…


Leo’s terugreis van Amsterdam naar Linköping is ook geschrapt, omdat hij niet heen gegaan is. Snap jij het, snap ik het. Ik heb dus maar vanavond een nieuwe terugreis geboekt. Een enkele reis was 800,– Euro en een retour 198,–, Zelfs als hij dus niet op komt dagen op 17 december naar Amsterdam, is de vlucht gewoon 600, Euro goedkoper. Snap ij het, snap ik het….
Zijn reis van Bogota naar Frankfurt zou hij daar verzorgen. Wat een ellende, wat een nasleep. Dan woon je toch ineens een heel eind weg als er zoiets gebeurt…. Morgen vertrek ik , ik heb het heerlijk gehad hier met al mijn kinderen en kleinkinderen. Vandaag zijn we nog naar de Efteling geweest. Het was er prachtig, sprookjesachtig herfstig. Een ander hoogtepunt was dat ik eindelijk Haar met haar bevelvoerder en haar Daltons heb ontmoet! Geweldig hoe vertrouwd het is om de kinderen, de katten en de hond in het echt te zien en al meteen met iedereen vertrouwd en goede vrienden bent. Ik heb met mezelf afgesproken dat ik iedere keer als ik in Nederland ben, naast mijn eigen familie 1 blogrelated afspraak maak. Dat kan ik net behappen qua jachtigheid. Ik verkies altijd kwaliteit boven kwantiteit, dat deed ik ook toen ik nog behandelde. Als ik een kind of volwassene eenmaal in behandeling had, deed ik mijn uiterste best om het karwei te klaren. Daardoor kon ik niet altijd zo veel kinderen tegelijk behandelen en ook niet onderzoeken, maar dan deed ik dat ook grondig.
Mijn boardingcards zijn uitgeprint en de koffers gepakt. Ik laat er een thuis en die komt mijn dochter me aanreiken op 12 november als we over Schiphol terugreizen. Jullie horen weer van me als ik in Colombia ben en als ik een nieuwe oplader voor mijn fototoestel heb gekocht, want die kan ik niet bij mijn bagage vinden en mijn batterij is leeg. Zodoende hebben jullie geen prachtige foto’s van prachtige kinderen in de Efteling en zo. Jullie horen dus in ieder geval, maar we moeten even afwachten of jullie ook van me zien.

10 Reacties op “Nog even snel een terugreis voor Leo geboekt…

  1. Wat gaaf zeg, dat je Repel ontmoet hebt. Ze is een prachtig mens en dat ben jij ook. Dus wat moet dat een bijzondere ontmoeting geweest zijn.

  2. Je verhaal over de ticketprijzen komt me zo bekend voor. Ik vloog vroeger vaak slechts enkele reis van of naar Zweden (heen of terugreis met de camper waar mijn vriend mee door Zweden zwierf).
    Dat bedoelde ik dus met maffia! Volkomen absurd.
    En nu relaxt naar Bogota!

  3. Goede reis, Janneke.

  4. Gelukkig dat leo weer naar huis kan (-:

    En leuk dat je eodenelijk de repel hebt gezien in het echt…

  5. Wat een heerlijke ontmoeting lijkt me dat! Goede reis alvast trouwens..

  6. De wereld is vol van wonderlijke dingen.
    Uiteindelijk wordt je de verbazing de baas.
    Ik wens je goede reis en een goede aankomst.
    En voor de rest wacht ik rustig op wat gaat komen.

  7. veilig aangekomen?

  8. Nog eens een poging tot een reactie, kijken of het nu lukt.
    Janneke goede reis gewenst.

  9. Goede reis, of misschien al aangekomen in Colombia?
    groet, Tineke

  10. Ik heb de ontmoeting met jou als heel bijzonder ervaren. Ik vond het zo zalig hoe soepel het liep! Alsof we elkaar in het echt ook al langer kenden….

    Ik ben de volgende dag naar de juf gestapt en ik heb haar uitgelegd waarom Wijzemans zijn brain power nodig heeft….Jouw argumenten gebruikt: en het is gelukt. De juf mag haar hoofd houden, hihi!

    Dikke knuffel!

Geef een reactie

