Sprakeloos, woordeloos over zoveel briljante eenvoud!



10 Reacties op “Sprakeloos, woordeloos over zoveel briljante eenvoud!

  1. Hier word ik stil van.

  2. Wat bijzonder. Je moet er maar op komen!

  3. Wow, zo simpel en zo effectief. Hoe komt zo’n man erop, ligt toch niet echt voor de hand, dat je een gat in je dak maakt een fles met sodawater erin doet en je hebt vervanging van je electrische lampje, voor zover je dat al kon betalen.
    Zo zie je maar,dat als je echt moet, je echt overal een oplossing voor kunt bedenken als je maar ‘gedwongen’ wordt om dat te doen!
    Janneke, dit vind Leo toch wel een toppertje?

    Groeten Marja aka Borduurmuppet

    • Ik liet het hem zien, maar hij kende natuurlijk het concept al. Hij had alleen nog nooit het filmpje gezien, pfoe…kon ik hem toch nog iets laten zien wat hij niet kende.

  4. Briljant he, ik kende ‘m al. Zo zie je maar, het hoeft allemaal niets te kosten!

  5. Hoe kan dat nou joh!

    Ik kan haast niet geloven dat dat zoveel licht geeft. Wat een briljante (letterlijk) uitvinding….

  6. Oh ja, wat is je nieuwe bloglook mooi trouwens!

  7. Echt ontroerend zoiets! Zo eenvoudig, zo doeltreffend.

  8. Ik had even moeite met het vinden van de link, tot ik ergens onderaan maar geklikt heb. Ik zag het woord Alaska niet eens. Misschien gebruik ik de verkeerde IE? Hoe dan ook, uiteindelijk filmpje gevonden en me verbaasd. Hoe krijgen ze het voor elkaar? Is dit het volk dat bij het passeren van de trein zijn huisje naar achteren moet duwen?

Geef een reactie

