Bruin (in opdracht)


Voor dit blog deed ik de opdracht van deze week

Deze foto is nog met mijn oude toestel genomen, wat een verschil! Ik kon echter vandaag geen goede foto maken. De stiertjes zijn weg en de zon stond verkeerd om ide ene mooie bruine boom tussen alle groene te nemen……..

8 Reacties op “Bruin (in opdracht)

  1. bruin is bruin toch…….je smelt toch als je dit ziet….jaja gesmolten chocola….haha

  2. Hahaha, mooi bruin is niet lelijk!

  3. Wat een heerlijke foto 🙂

  4. Dit is een heerlijke foto!

  5. Leuk he, zo een heb ik ook,maar dan met een meisje!
    Groet, van over zee.
    Wilma

  6. Eh, bruin ja. Heerlijk!!

    Dank voor je reacties op mijn schoolblogje, wordt gewaardeerd. Papa is gaan praten vandaag, en hoewel de juf flink in de verdediging springt ben ik allang blij dat papa ook serieus bezig is met het onderwerp en er voor gaat om het duidelijk te krijgen.

  7. Wat een heerlijke foto! Och….kliederen is zo lekker. Waarom hebben wij dat eigenlijk afgeleerd? Wat dom van ons….

    En al helemaal als het om chocola gaat!

Geef een reactie

