Fantastisch gelogeerd..


Vorig jaar heb ik dit logje geschreven…. Een logje later had ik foto’s daarvan. Als je ze bekijkt, kan je je niet voorstellen dat die mensen daar levend zijn uitgekomen…..
Ik heb wat foto’s van de eerste dagen in het ziekenhuis

in het ziekenhuis


Later zouden ze eerst met twee ambulances naar huis gereden worden wat natuurlijk belachelijk is als je net een auto-ongeluk hebt gehad, maar toen zijn ze dan toch met een ambulancevliegtuig van Lidköping naar vliegveld Zestienhoven gevlogen.
Thuis zijn er eerst twee bedden in de kamer geweest en later één, terwijl hun oudste zoon familie, buren en vrienden heeft opgetrommeld om om de beurt te koken en te poetsen en gewoon gezellig aanwezig te zijn.

Onze vriend (Leo kent hem al vanaf de middelbare school) is helemaal hersteld, maar onze vriendin heeft een verbrijzeld spronggewricht en moet voortaan aangepast schoeisel dragen…. Ze doet er zelf erg luchtig over, moet ik zeggen.
Nu mijn dochter een baby ging krijgen, kon ik natuurlijk niet bij haar logeren en ik wilde niet zo ver van haar af zitten. Misschien moest ik wel midden in de nacht naar haar huis om bij de jongens te blijven als zij naar het ziekenhuis ging….
Deze vrienden hadden ons al uitgenodigd en zij wonen een dorp verder dan mijn dochter, dus voor deze keer ben ik er op ingegaan. Ik heb een fantastische tijd bij hun gehad. Op zaterdag toen ik de twee jongens had en mijn dochter nog thuis was, ben ik met de jongens eerst naar de molens gegaan

De oudste is er helemaal op getraind om te lachen zodra er een camera op hem gericht wordt....


en daarna zijn we bij hun thuis gaan spelen. Er werden tonnen speelgoed (een heel vliegveld nota bene!) van zolder gehaald en er werden verse patatjes gebakken en appelmoes gemaakt. Terwijl de jongens aan het spelen waren, hebben wij ook nog even allebei een appeltaart gebakken! Daarna zijn we bij de andere oma gaan slapen omdat ze het daar kennen. De rest van de week heb ik weer bij hun geslapen, maar ik heb er alleen ’s morgens gegeten. Eten koken en eten deed ik bij mijn dochter natuurlijk….
Het is zo heerlijk als je zo gastvrij ontvangen wordt en als alles enthousiast aangehoord wordt! Natuurlijk hebben we ook beschuit met muisjes gegeten, want dat hoort erbij als je een baby krijgt (ook al kreeg ik haar dan niet zelf).
Volgend jaar komen ze een keer bij ons…..met het VLIEGTUIG!!
Ik verheug me er onwijs op!

7 Reacties op “Fantastisch gelogeerd..

  1. Wat een bijzonder verhaal!

  2. Fijn om zulke vrienden te mogen hebben!!

    Corina

  3. Wat fijn dat het goed met jullie vrienden gaat. Ook al is er dan wel blijvend letsel: ze zijn er tenminste nog.

  4. Ik ben ook zo blij dat jij en mijn jongens zo gastvrij werden ontvangen! bedankt!

  5. ach wat een contrast, die eerdere foto’s van je vrienden, en dan die foto, al beschuit-etend, wat kan een jaar een hoop verschil betekenen (en dat ene momentje van het ongeluk nog meer)

  6. Toch goed dat ze het er wonderwel nog goed vanaf gebracht hebben. Super tof van hen dat je daar mocht logeren.

    Zij zijn echt wel door ’t oog van de naald gekropen als je de auto ziet.

  7. Hemeltjelief….ik kan het me nog herinneren inderdaad. Wat een sterke mensen….

    Het is bijna off tpoic, maar stiekem toch niet: wat een heerlijke kereltjes!

Geef een reactie

