Nooit gedacht dat ik nog eens aan een fotolog mee zou doen……..


KLIKKLIKKLIK

11 Reacties op “Nooit gedacht dat ik nog eens aan een fotolog mee zou doen……..

  1. oh prachtige foto ook zeg, zo buiten op de steen , iets wilds krijgen ze

  2. Wat een lief plaatje.

  3. die andere twee kunnen ook kattig zijn, en zien er ook schattig uit. Alleen zien ze er niet kattig uit! Maar hij blijft mooi deze foto!
    Lydia

  4. Oh, wat een prachtige poesen!

  5. Geweldig! Leuk dat je meedoet

  6. Super foto, dat is toch op die grote kei bij jou in de tuin? Zijn het jouw katten?

    Groeten Marja

    PS Heb je je koffer al terug?

  7. Oh! Prachtig! Wat een plaatje! en je hebt me op een idee gebracht…..dit ga ik ook doen….

  8. hoi mooie foto! nog 1 tip, zorg dat de ogen altijd scherp zijn, als ik nu naar de foto kijk heb ik het gevoel dat de ogen net niet scherp zijn en de planten erachter wel……..
    heb je hier wat aan?

Geef een reactie

