Op mijn farmvilleboerderij ligt al mijn land braak, maar dat kan me even niet schelen…….


een roze meisje onder een roze quilt.....

een klein meisje onder een grote roze quilt


.

2 broers met iets roze


mamma in een roze wolk


De oudste legt aan de jongste uit hoe de draagdoek te knopen bij een pasgeborene aan de hand van een pop


Tussendoor (als mama moet slapen) moet er gespeeld…

gezwommen,

en geschminkt worden

grote nicht wilde een bloemenslinger


Oudste broer wilde eerst alleen roze, maar later toch met een huisjesslak op de ene en een naaktslak op de andere wang


en jongste broer was een gevaarlijke tijger

Het was de bedoeling dat dit een Woordeloze Woensdag zou worden, maar ik heb het een beetje druk en de foto’s laden niet zo snel op en ik heb er zo veel gemaakt dat ik niet goed kan kiezen en dat mijn schijven vol raakten enz. Vandaar dat het nu zaterdag is en mijn Woordeloze Woensdag is eindelijk af…….. Maar ik ben er stikgelukkig mee, met deze dagen…..

,

16 Reacties op “Op mijn farmvilleboerderij ligt al mijn land braak, maar dat kan me even niet schelen…….

  1. Leuk Janneke!! Wat mis ik het even dat we niet meer in Ambacht wonen (of ergens anders in NL!). Zou heel graag even langskomen!! 😀

    Wat heeft Lieke om haar arm zitten? Ze ziet er iig goed uit op die andere foto! 😀

    Ik kan me helemaal voorstellen dat je helemaal gelukkig bent!!

  2. Een heel mooie en gelukkige serie. Prachtig om te bekijken.
    Vriendelijke groet

  3. “Het Grote Genieten” spat er van af!!

  4. Wat een heerlijke foto’s.

  5. Nou da’s op en top genieten en pure realiteit! Liefs Lydia

  6. prachtig! ik had er even geen woorden voor. wat heerlijk dat je zo geniet. ik ook dan! nog eens liefs, van Jezz

  7. Oh men daar word ik ook stikgelukkig van…..

    Super hoor, er is niks mooiers, die foto van de rozewolkmama zegt alles!

  8. Top foto’s Janneke, geluk en genieten straalt ervan af!

    Maarre……. waar is de gelukkige vader?

    Wat leuk die foto van je oudste, is zij ervaringsdeskundige of deskundige vanuit een of ander gebied? Het lijkt alsof zij dit regelmatig uitlegt.

    groetjes

  9. Ik kan me voorstellen dat je stikgelukkig bent!! Wat een rijkdom op die foto’s…. Daar wordt een mens blij van!!
    ps, mijn nieuwe blog zit tegenwoordig ook bij WordPress! Gevalletje: migratie bij web-log die niet echt lijkt te lukken… *zucht*
    http://www.wondelgijn.nl leid je er ook heen!! 🙂 Chic hè?? 😉

  10. Van zulke foto’s kan ik emotioneel worden. Heerlijk! Geniet jij je maar helemaal suf, Janneke!

  11. Heerlijk om te zien. Lekker meegenieten van die heerlijke tijd.

  12. Wat een geluk!
    gr. San

  13. Wat heb jij een mooie kleinkinderen!
    Geweldige foto’s.

  14. Janneke, eerst en vooral heel erg gefeliciteerd!
    Er moet iets zijn misgegaan met de feeder van mijn wordpress, ik zie nu pas het logje over je jongste kleinkind!!! Wat een schàtje…
    Heerlijk om te zien. En laat je oudste dochter haar maar goed uitleggen over die draagdoeken. Heb Kleine Kadee heel erg lang gedragen. Nu is hij wat groot geworden (hij meet ondertussen meer dan 1 m), maar af en toe voor korte stukjes steek ik hem nog wel eens in de ringsling 🙂

Geef een reactie

