Naomi Noëlle is geboren…Naomi Noëlle föddes…..


in de nacht van zaterdag op zondag, 28 augustus 2011, 01.00 uur
Ze lijkt precies op haar twee broers, alleen is alles net iets fijner gebouwd…..
Opgelucht, Opgelucht OPGELUCHT!!! Ze bevalt niet echt makkelijk, mijn dochter, maar het zijn dan ook heeeeeele mooie kinderen zegt iedere oma natuurlijk, maar toch
Oordeel zelf…

die rechter is dus de baby hè..........


En hoe vermoeiend het is om een zusje te krijgen, kun je op onderstaande foto zien

Verder heb ik het druk, druk, druk. Nu de baby geboren is, kan ik plannen maken voor de bezoekjes die ik wilde doen, maar nu ligt mijn mobiel in HIA, terwijl ik in Alblasserdam zit. Verder komt mijn dochter vandaag pas thuis, want ze moest een dagje extra in het ziekenhuis blijven. De jongens hebben zich helemaal aan mij toevertrouwd bij gebrek aan een moeder, dus ik zal het een en ander moeten opvangen. Ik zie wel, vanavond ga ik afspraken maken.

42 Reacties op “Naomi Noëlle is geboren…Naomi Noëlle föddes…..

  1. Proficiat met dit prachtige, puntgave wondertje.

  2. Yay!! Ik zat al met smart te wachten op nieuws! 😀
    Fijn zeg, mooie naam ook…Alles wel goed met Lieke?
    Jij ook gefeliciteerd! xxx

  3. Hè oma, weer goed gelukt zo’n kleinkind, super gefeliciteerd, ook voor opa Leo.Wat een prachtig meisje, en een mooie naam. En natuurlijk felicitaties aan paps en mams. Geniet ervan. Enne….’k neem aan dat die mobiel aan de goeie oplader ligt.Geniet er met volle teugen van!! Liefs Lydia

  4. Felicitaties voor iedereen! Het is altijd een opluchting en een feest als de bevalling voorbij is. Geniet van de wolk van een baby. Enne, 28 augustus is een heel mooie datum 😉

  5. Wat een mooi meisje, van harte met jullie (klein-)dochter!
    Edith

  6. Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Naomi Noëlle!

  7. Heel hartelijk gefeliciteerd! Het is een plaatje 🙂

  8. Van Harte gefeliciteerd!! ’n Schatje!

  9. Ha oma , je ziet er toch echt mooi uit op een foto hoor !!!
    Van harte gefeliciteerd allemaal met de geboorte van deze prachtige dame !

  10. aaah wat schattig. Maar die van het broertje vind ik ook errug lief.
    Gefeliciteerd ook voor de rest van de familie. Mooi kind, mooie naam.
    Fijn dat het allemaal goed is gegaan. Je gaat er wel vanuit maar het moet eerst nog denk ik altijd. Geniet er maar lekker van.

  11. Nou wat heerlijk weer zo’n minimensje! Gefeliciteerd, oma! En moeder en broertjes en iedereen om haar heen natuurlijk ook. Mogen we de naam weten of is dat niet voor internet bestemd? (Ik ben iemand die altijd namen wil weten van verse baby’s, gewicht en lengte vind ik minder boeiend (-; )

  12. O, en ik ben een beetje aan een leesbril toe. Laat maar, die naam (-;

  13. Van harte gefeliciteerd!!

    Corina

  14. Felicitaties voor jullie allemaal.
    Geniet er maar lekker van.
    Vrolijke groet

  15. Van harte gefeliciteerd met jullie prachtige kleindochter, Naomi Noëlle, ook opa gefeliciteerd! Wanneer komt hij naar de nieuwe aanwinst kijken of is hij ook al in Nederland?
    De ouders en grote broers gefeliciteerd met dit mooie meisje!
    Geniet van dit geluk!

  16. Hartelijk gefeliciteerd met dit mooie meisje, Janneke! En de ouders ook van harte natuurlijk! Dat zij maar gezond en gelukkig mag opgroeien!
    Geniet er maar van hoor!
    Wat een leuke naam ook!
    Groet van Tineke.

  17. Ah wat een prachtig meisje. Ze maakt de wereld NU al mooier. Gefeliciteerd iedereen!!!

  18. Van harte gefeliciteerd voor heel de familie. 2 lieve foto’s!

  19. Van harte gefeliciteerd! Ook felicitaties aan Lieke. Wat een prachtige foto’s weer.

  20. Sorry janneke, vorige bericht was van mij. Ben nog niet zo handig en vergat mijn naam in te vullen. Ik zie je misschien nog in de buurt van Puttershoek?

  21. Hieperdepiep hoera!!! Allemaal van harte gefeliciteerd met jullie prachtige kleindochter.

    Kleine Naomi Noëlle, dat je net zo blij zult zijn, als je welkom bent!

  22. Van harte gefeliciteerd met jullie wonderschone kleindochter, ze heeft een prachtige naam mee gekregen. Geniet er maar lekker van!!! Niet teveel beschuit met muisjes he, nou ja voor deze gebeurtenis mag dat dan weer wel.

    Groeten Marja

  23. Van harte gefeliciteerd met dit nieuwe leven.
    Ik zelf vind het nog altijd een bijzondere gebeurtenis.

  24. he omaaatje,

    gefeliciteerd met je meisje.dikke x van ons

  25. Nu kan je zeggen dat je de oma bent van ene N.N. Maar wel een heel mooie, zo te zien flinke baby. Heel erg gefeliciteerd hoor!

  26. Janneke en Leo,
    Hartelijk gefeliciteerd met jullie kleindochter!!
    Ingrid

  27. Welkom op dit aardbolletje mooie dame.
    De felecitaties voor allemaal en
    Opa en Oma geniet weer in dit -op dit moment- natte koude kikkerlandje.
    Hartelijke groet en tot laters
    Gerrie

  28. Hoi Janneke,

    Onze gelukwensen voor jullie allemaal, met je kleindochtertje. Ook de beste wensen voor de ouders en broertjes. En voor de kleine meid; welkom lief klein meisje, veel geluk in je leven!

    Groetjes van ons,
    Franca en Jan, Sander, Julia

  29. Mooie naam.. geniet van je kleindochter…

  30. Gefeliciteerd met Naomi,

    Heb net even Lieke gesproken wat fijn dat alles weer thuis.

    Wat een gaven foto van Jesse!!

    Groetjes Martin(e) Milan en Marin

  31. HIEPERDEPIEP!!!!!!

    Wat een mooie kleindochter, gefeliciteerd voor jullie allen!

  32. Lieve Janneke, van harte gefeliciteerd!!! Voor Lieke en Bart ook natuurlijk, en wat een mooie naam:-)
    Liefs,
    Naomi

  33. Een warm welkom voor dit prachtige meisje en een hartelijke felicitatie voor alle mensen om haar heen.

  34. Hoi Janneke gefeliciteerd met jullie kleindochter. Wat een mooi meisje!!

    Groetjes Lisette

  35. Nou, dit is de derde keer dat ik iets probeer te schrijven, want het komt de hele tijd niet mee!
    JOEPIEjoepiejoepiejoepiejoepiejoepiejoepiejoepiejoepiejoepiejoepiejoepiejoepiejoepiejoepiejoepiejoepiejoepiejoepiejoepiejoepiejoepiejoepiejoepiejoepiejoepiejoepiejoepiejoepiejoepiejoepiejoepiejoepiejoepiejoepiejoepiejoepiejoepiejoepiejoepiejoepiejoepie!! Gefeliciteerd!! Geef ze allemaal een dikke knuffel! (de heg is gesnoeid en mag ik je saftmaja lenen? En kun je wat aardappelschilmesjes bij de xenos kopen? als die daar tenminste is, anders laat je het maar zitten) Veel plezier nog en tot snel!! Vrijdag begin ik met werken. Liefs, Jezz

  36. ohhh gefeliciteerd met je prachtige nieuwe kleinkind. Heerlijk zo’n pasgeborene vasthouden en dan… ruiken 🙂
    fijn dta je lekker voor de jongens kunt zorgen!
    Geniet ervan hoor,
    liefs
    Sillie

  37. Janneke, van harte met jullie kleindochter. Mooi meisje, mooie naam!
    Groetjes van Gonny

  38. Woow, ze is echt supermooi! Gefeliciteerd met je kleindochter (ze lijkt wel een heel klein beetje op je).

    • Truus, welkom hier! Nou, dat is heel gek met die gelijkenis….. Ik heb vier kinderen en ze lijken allemaal meer op mijn man (’s kant) dan op mij. Behalve die jongste dochter: van alle kinderen lijkt ze het meest op mij. Toen haar oudste geboren werd, wisten we maar niet op wie hij leek tot mijn zus haar zag en zei: “Het is precies Janneke dat kind” en inderdaad, haar kinderen lijken nog het meest op mij, grappig hè? Alleen is Liekes schoonmoeder het beslist niet met me eens. Volgens haar lijken ze allemaal op haar kant. De waarheid zal wel in het midden liggen…..

  39. Wat een prachtig meisje. Van harte proficiat en heel veel geluk voor jullie en de hele familie natuurlijk! Bij ons stond Naomi ook op het namenlijstje van oudste! Het blijft een mooie naam.

Geef een reactie

